Фінансові новини
- |
- 16.11.24
- |
- 23:16
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Яким не повинен бути корпоративний подарунок?
17:01 25.12.2020 |
Перед святами великі та малі компанії влаштовують грандіозну роздачу подарунків. Їх вручають клієнтам, постачальникам, замовникам. Це ефективний спосіб нагадати про себе та підкреслити увагу до адресата. А налагоджування приязних стосунків – це основа успішного розвитку бізнесу. Однак часто компанії витрачають гроші на виготовлення презентів, але не отримують від цього користі. Чому так відбувається?
Речі без цінності
Вдало підібраний корпоративний подарунок повинен становити певну цінність для отримувача. Зазирніть у каталог компанії Brandme –
Наприклад, запальнички будуть не надто вдалим вибором для колективу без курців. А рюкзак не виявиться корисним для солідної людини, яка ходить на роботу з портфелем.
Ігнорування презентації
Навіть вдало підібраний подарунок потрібно правильно вручити. Не можна просто покласти його в пакет і тицьнути в руки зі словами: «Це вам». Пам’ятайте – потрібно влаштувати гарну презентацію. Якщо презент передають з рук в руки, відповідальна за це людина повинна сказати принаймні кілька теплих слів зі святковими привітаннями та побажаннями.
Якщо ж ви відправляєте подарунок поштою чи кур’єром, додайте листівку з привітаннями. Все це робить презент більш персоналізованим, допомагає зміцнити зв’язки між двома сторонами.
Надто висока вартість
Навіть якщо вам дуже хочеться продемонструвати вдячність діловим партнерам, потрібно мати відчуття міри. Якщо подарунок надто дорогий, отримувач може відчувати дискомфорт і вважати, що тепер він вам чимось зобов’язаний. Більш того – інколи дорого річ може бути розцінена як спроба дати хабара. Надмірна щедрість дратує, тож не надто захоплюйтеся. Краще розподіліть бюджет так, аби привітати більшу кількість людей. Наприклад, даруйте не щось дуже дороге одному ключовому постачальнику, а вручіть кожному більш бюджетний презент.
Гроші
Найгірший варіант – додати до подарунка готівку. Це грубе порушення правил ділового етикету і явна спроба підкупу. Також подібна поведінка вказує на небажання докласти зусиль до вибору подарунків. Гроші можна дарувати близьким друзям чи родичам, однак у світі бізнесу це неприпустимо.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :