Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

«Не кількість, а якість‎». Netflix змінює стратегію і зніматиме вдвічі менше фільмів

09:40 09.11.2023 |

Бізнес

 

Раніше стримінговий гігант планував випускати до 50 фільмів на рік, але зараз скорочує кількість до 25-30.

Netflix, колись відомий своїм безперервним потоком контенту, змінює підхід, надаючи перевагу якості над кількістю і знімаючи удвічі менше фільмів, ніж планувалось. Голова кіновідділу стримінгу Скотт Стубер пояснив, що попередня стратегія була необхідною у перші роки створення студії, але зараз, коли Netflix є головним гравцем у галузі, вони можуть дозволити собі бути більш розбірливими.

У 2018 році у виробництво власних фільмів та серіалів Netflix вклав $12 млрд, у 2019 році - $15 млрд, а у 2020-му планував випускати новий фільм щотижня і передбачив на початку аж $17,3 млрд на контент. Водночас пандемія загальмувала виробництво в усьому світі й того року витрати склали всього $12,5 млрд. За винятком 2020-го, витрати Netflix на контент зростали щороку і збільшились у 9,5 раза з 2012 року (коли компанія спрямувала на виробництво власних шоу скромні 1,75 млрд) до 2022-го року

У 2023 році через подвійні страйки в Голлівуді на контент для стримінгу витратили менше, ніж планувалося - приблизно $13 мільярдів, а у 2024-му витрати збільшать до $17 млрд (і це на вдвічі меншу кількість фільмів).

«Ми - машина, створена для роботи», - каже Стубер. «І це не завжди призводить до якості. Багато стримінгових компаній зробили помилку, рухаючись настільки швидко, що випустили багато речей, які не були готові до виробництва. Я хочу цього уникнути».

Це не означає, що Netflix масово виробляв лише погані фільми - деякі з найвідоміших стрічок останніх років дебютували саме на платформі, як-от «Ма Рейні: Мати блюзу», «Ірландець», «Ножі наголо 2: Скляна цибуля», «Вони клонували Тайрона» та інші. Водночас було чимало дуже дорогих помилок - «Місія Стоун» з Ґаль Ґадот після дебюту у серпні була знищена як критиками, так і глядачами, а новинка жовтня «Продавці болю» з Емілі Блант і Крісом Евансом виглядала як фармацевтичний «Вовк з Волл-стріт».

Були й винятки, які погано сприйняли критики, але добре зайшли глядачам, як-от «Червоне повідомлення », у якому знімаються Двейн Джонсон, Раян Рейнольдс і Ґаль Ґадот, та «Мати» з Дженніфер Лопес. Перший фільм отримав майже 231 мільйон переглядів та став однією зі стрічок Netflix, яку переглядали найчастіше, а другий з моменту виходу у травні переглянули 136 мільйонів користувачів.

Раніше стримінг оголосив, що витратить $2,5 млрд на виробництво корейських серіалів та фільмів протягом наступних 4-х років.

Щодо конкурентних платформ, то Disney у 2023-му році планував витратити на виробництво контенту (театральний, телевізійний та потоковий) приблизно $32 мільярди. Водночас нещодавно повідомив, що скоротить плани та бюджет за франшизами Marvel та «‎Зоряні війни». На початку року Боб Айгер оголосив про масштабну реорганізацію, яка передбачає скорочення витрат на $5,5 млрд (з яких $3 млрд зекономлять на контенті, окрім спортивного).

За даними Indiewire, Warner Bros. Discovery цього року планувала витратити на контент близько $20 млрд, Amazon - $10 млрд, Paramount+ - $4 млрд. Apple у 2023 році планувала витратити на контент приблизно $7 млрд та надалі хоче спрямовувати $1 млрд на рік на виробництво фільмів, що виходитимуть в кінотеатрах. Перша її кіноробота «‎Вбивці квіткової повні» Мартіна Скорсезе вже дебютувала, заробивши $44 млн у світовому прокаті, на черзі - шпигунський трилер «Арґайл» Метью Вона та історична драма Рідлі Скотта «Наполеон».

За матеріалами: ITC.ua
 

ТЕГИ

Курс НБУ на вчора
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9292
 0,0244
0,06
EUR
1
43,5770
 0,3811
0,87

Курс обміну валют на вчора, 10:15
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес