Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Сучасні електромобілі швидше компенсують викиди від виробництва батарей, - дослідження Ifeu

09:41 27.02.2025 |

Новини IT, Транспорт

 

Наскільки електромобілі справді екологічні? Нове дослідження Інституту енергетики та довкілля (Ifeu) з Гейдельберга підтвердило: електрокари не лише зменшують безпосередні викиди CO₂ під час руху, а й їхня екологічна перевага над автомобілями з ДВЗ також зростає з розвитком технологій.

За підрахунками вчених, сучасний електромобіль компенсує вуглецевий слід від виробництва батареї вже після 25 000 км пробігу порівняно з дизельним автомобілем і після 45 000 км - порівняно з бензиновим. При цьому за весь життєвий цикл електрокар викидає до 60% менше CO₂, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.

Після завершення експлуатації акумуляторної батареї електромобіля її термін служби можна продовжити за рахунок застосування в стаціонарних накопичувачах енергії. Наприклад, штаб-квартира Nissan Americas у Франкліні, штат Теннессі, використовує акумулятори Nissan Leaf для подачі енергії в будівлю в періоди "пікового попиту" і зарядки в "непікові" періоди.

Коли батареї повністю вичерпують свій ресурс, їх необхідно переробляти. BMW Group нещодавно повідомила про створення замкнутої системи переробки високовольтних акумуляторів електромобілів у співпраці з SK Tes. 1 листопада 2024 року вони запустили переробку високовольтних батарей з метою вилучення цінних матеріалів, таких як нікель, літій і кобальт. Отримані вторинні матеріали потім будуть використовуватися для створення нових батарей.

За матеріалами: gagadget.com
 

ТЕГИ

Курс НБУ на вчора
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,5387
 0,0083
0,02
EUR
1
46,1578
 0,5950
1,27

Курс обміну валют на вчора, 10:25
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,0929  0,04 0,10 41,7352  0,03 0,07
EUR 45,8595  0,58 1,24 46,7014  0,51 1,07

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4600  0,08 0,19 41,4750  0,09 0,20
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес