Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Рекламодавці зменшать витрати на рекламу у соцмережі X

23:20 05.09.2024 |

Новини IT

 

Ситуація довкола соцмережі X та рекламодавців може стати ще гіршою. Як йдеться у новому звіті від маркетингової аналітичної компанії Kantar, довіра маркетологів до платформи зараз неймовірно низька, що спричинить менші витрати на рекламу. Про це сповіщає Advanced-Television.

Повідомляється, що 26% маркетологів заявили про наміри зменшити витрати на рекламу на платформі Ілона Маска у 2025 році. Головна причина полягає у тому, що довіра маркетологів до X значно впала за минулі роки.

Станом на 2022 рік, довіра до тоді ще Twitter серед маркетологів становила 22%, до 2024 року ця цифра зменшилася майже вдвічі - до 12%. Лише 4% рекламодавців говорять про те, що реклама на X забезпечує безпеку бренду.

Як пояснює директор із глобального лідерства у сфері медіа в Kantar Гонча Бубані, для того, щоб на платформі могли розміщувати рекламу, ця платформа має забезпечити безпеку іміджу цього ж бренду.

У випадку з соціальною мережею Маска, де активно поширюється пропаганда, расизм, сексизм та навіть захист нацизму, а сама платформа може зазнавати постійних непередбачуваних змін через забаганки генерального директора, забезпечити цю безпеку дуже важко.

Рекламодавці великих брендів надають перевагу іншим платформам, найулюбленішою з яких є YouTube. До першої п'ятірки також входять Instagram, Google, Netflix та Spotify.

Водночас споживачі також не довіряють соціальній мережі Маска і надають перевагу рекламі на Amazon, TikTok, Instagram, Google та Netflix.

Загалом такі зміни теоретично можуть мати позитивний вплив для користувачів, адже реклами може стати менше. Проте є й друга сторона медалі - платформа може стати переповнена низькоякісною чи відверто шахрайською рекламою.

Нагадаємо, що наприкінці 2023 року багато рекламодавців почали залишати X, на що Ілон Маск сказав їм "піти до біса". Коли ж бойкот від рекламодавців набрав серйозніших масштабів у 2024 році, компанія почала позиватися до них.

За матеріалами: mezha.media
Ключові теги: Twitter
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,1859
 0,0343
0,08
EUR
1
45,4322
 0,0914
0,20

Курс обміну валют на вчора, 10:56
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9172  0,05 0,11 41,5144  0,03 0,08
EUR 45,2912  0,13 0,30 45,9936  0,12 0,26

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2000  0,04 0,11 41,2150  0,03 0,08
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес