Фінансові новини
- |
- 17.11.24
- |
- 07:19
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
| |
"Єдиний спосіб робити свою роботу добре — це любити її. Якщо ти ще не знайшов свою улюблену справу, продовжуй шукати" Стів Джобс |
Рекламодавці зменшать витрати на рекламу у соцмережі X
23:20 05.09.2024 |
Ситуація довкола соцмережі X та рекламодавців може стати ще гіршою. Як йдеться у новому звіті від маркетингової аналітичної компанії Kantar, довіра маркетологів до платформи зараз неймовірно низька, що спричинить менші витрати на рекламу. Про це сповіщає Advanced-Television.
Повідомляється, що 26% маркетологів заявили про наміри зменшити витрати на рекламу на платформі Ілона Маска у 2025 році. Головна причина полягає у тому, що довіра маркетологів до X значно впала за минулі роки.
Станом на 2022 рік, довіра до тоді ще Twitter серед маркетологів становила 22%, до 2024 року ця цифра зменшилася майже вдвічі - до 12%. Лише 4% рекламодавців говорять про те, що реклама на X забезпечує безпеку бренду.
Як пояснює директор із глобального лідерства у сфері медіа в Kantar Гонча Бубані, для того, щоб на платформі могли розміщувати рекламу, ця платформа має забезпечити безпеку іміджу цього ж бренду.
У випадку з соціальною мережею Маска, де активно поширюється пропаганда, расизм, сексизм та навіть захист нацизму, а сама платформа може зазнавати постійних непередбачуваних змін через забаганки генерального директора, забезпечити цю безпеку дуже важко.
Рекламодавці великих брендів надають перевагу іншим платформам, найулюбленішою з яких є YouTube. До першої п'ятірки також входять Instagram, Google, Netflix та Spotify.
Водночас споживачі також не довіряють соціальній мережі Маска і надають перевагу рекламі на Amazon, TikTok, Instagram, Google та Netflix.
Загалом такі зміни теоретично можуть мати позитивний вплив для користувачів, адже реклами може стати менше. Проте є й друга сторона медалі - платформа може стати переповнена низькоякісною чи відверто шахрайською рекламою.
Нагадаємо, що наприкінці 2023 року багато рекламодавців почали залишати X, на що Ілон Маск сказав їм "піти до біса". Коли ж бойкот від рекламодавців набрав серйозніших масштабів у 2024 році, компанія почала позиватися до них.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :