Фінансові новини
- |
- 19.11.24
- |
- 09:39
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Індонезія заблокувала X.com Ілона Маска через зв'язок із порносайтами та азартними іграми
22:38 27.07.2023 |
X.com, новий домен Twitter, нині заблокований в Індонезії, оскільки раніше його асоціювали з порнографією та азартними іграми (через попередніх власників) - це дві речі, які суперечать суворим законам країни щодо контенту.
Нині уряд веде перемовини з сайтом, що належить Маску, щоб усунути будь-які непорозуміння.
«Ми розмовляли з представниками Twitter, і вони надішлють нам листа, щоб повідомити, що X.com тепер використовуватиметься як Twitter», - сказав генеральний директор Міністерства з питань інформації та громадських комунікацій Індонезії Усман Кансонгвін.
Водночас 24 мільйони людей в країні поки не можуть перейти на X.com, чим можуть скористатися конкуренти Twitter.
Індонезія має суворі вимоги до сайтів, у 2022 році влада погрожувала заблокувати Netflix, Google, Facebook, Instagram і Twitter, якщо компанії не надішлють до міністерства подання з детальним описом контенту, який з'являється на їхніх платформах. Усім вдалось уникнути блокування - щоправда, трохи раніше, у 2016-му, Netflix заблокувала найбільша телекомунікаційна компанія країни Telekomunikasi Indonesia через побоювання щодо «неприйнятного контенту» аж до середини 2020 року. TikTok також був ненадовго заблокований владою у 2018 році.
З незапланованим ребрендингом Twitter можуть виникнути і юридичні проблеми - Meta, Microsoft та інші компанії вже володіють товарними знаками на X, що потенційно може призвести до судових позовів. Днями Маск вже мав справу з поліцією, яка завадила йому оновити вивіску у штаб-квартирі в Сан-Франциско.
Ребрендинг Twitter на X - частина планів мільярдера щодо створення «суперзастосунку», подібного до китайського WeChat. У теорії він виконуватиме функції соціальної мережі, платіжних сервісів та чогось ще, що згодом придумає Маск.
Загалом усі зміни в компанії спрямовані на збільшення прибутку і, згідно з The Wall Street Journal, одна зі стратегій вимагає від брендів витрачати принаймні $1000 на місяць на рекламу в Twitter, щоб їх не позбавили «синьої галочки». Сам Маск каже, що «помірно висока» вартість - це профілактичний захід, який зменшить кількість шахраїв на платформі.
Паралельно Twitter дещо знижує ціну на рекламу - наприклад, передбачено 50% знижки на бронювання рекламних місць до 31 липня. (В компанії кажуть, що це дозволить рекламодавцям «отримати охоплення у вирішальні моменти», такі як спортивні події).
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :