Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Корейські виробники тягових батарей вважають вимоги Євросоюзу щодо вторинної переробки завищеними

17:24 26.07.2022 |

Новини IT, Транспорт

 

Єврокомісія намагається розробити вимоги до учасників регіонального ринку тягових батарей для електромобілів, які б зобов'язували їх до певної дати забезпечити використання конкретної частки сировини, що отримується з вторинної переробки. Південнокорейські виробники акумуляторів переконані, що вимоги, що розглядаються законопроектом, далекі від реалістичних і розумних.

Як пояснює видання Business Korea, існуючий варіант законопроекту вимагає від виробників батарей з 2030 року використовувати у своїй діяльності на території Євросоюзу не менше 12% кобальту, 4% літію та 4% нікелю, які отримують метод вторинної переробки сировини. З 2035 року показники будуть збільшені до 20% для кобальту, 10% для літію та 12% для нікелю. Південнокорейські виробники вважають, що цілі далекі від реальності.

LG Energy Solution має у своєму розпорядженні велике підприємство в Польщі, у Samsung SDI і SK On є підприємства з випуску літієвих акумуляторів в Угорщині. Як вважають представники галузі, за поточних темпів міграції на електромобілі вимоги європейської влади до організації вторинної переробки будуть важкоздійсненними. На ринку просто не виявиться потрібної кількості тягових акумуляторів, що відслужили своє, і заради виконання вимог закону компаніям довелося б пускати в переробку частину абсолютно нових акумуляторів. У такому вигляді законопроект значно збільшив витрати учасників європейського ринку, як резюмують експерти.

На щастя, автори ініціативи готові проводити консультації з корейськими та іншими виробниками тягових батарей, щоби коригувати вимоги законопроекту у бік більш реалістичних. Остаточну редакцію документу буде вироблено до початку наступного року, коли планується винести законопроект на обговорення до Європарламенту. У нинішньому вигляді вимоги європейської влади дають фору компанії Northvolt, яка відстає від корейських конкурентів за обсягами виробництва батарей, але випереджає їх у вторинній переробці. Звучать у ЄС і голоси, які закликають віддавати перевагу продукції компаній місцевого походження, що явно не буде вигідно корейським постачальникам.

Ключові теги: ЄС
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2533
 0,0777
0,19
EUR
1
43,5635
 0,1275
0,29

Курс обміну валют на сьогодні, 10:39
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,0072  0,03 0,08 41,6288  0,05 0,12
EUR 43,4760  0,04 0,08 44,2172  0,03 0,06

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2500  0,11 0,27 41,2700  0,10 0,25
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес