Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Прорив GM і LG: нова LMR-батарея може значно здешевити електромобілі

12:40 15.05.2025 |

Транспорт

 

General Motors і LG Energy анонсували початок комерційної експлуатації літій-марганцевих (LMR) акумуляторних батарей, які в перспективі будуть використовуватися в електричних пікапах і повнорозмірних позашляховиках. Виробництво таких елементів планують розпочати у 2028 році.

Поширені в наші дні акумулятори для електромобілів використовують катоди на основі нікелю, марганцю і - найдорожчого в цьому наборі елемента - кобальту. Саме вартість кобальту багато в чому впливає на високу ціну акумуляторів, а отже, і на дорожнечу електрокарів.

LMR-батареї (Lithium Manganese Rich) вирішують цю проблему завдяки значно вищій частці дешевого марганцю і практично повній відмові від кобальту. За словами GM, у нових комірках приблизно 65% катода припадає на марганець і 35% на нікель. Кобальт майже не використовується, на відміну від поточних NMCA-батарей, де нікелю 85%, марганцю 10%, а кобальту 5%).

Окрім дешевшого складу, LMR-осередки мають на 33% вищу щільність енергії, ніж кращі представники сегмента LFP-батарей (літій-залізо-фосфатних), за порівнянної собівартості.

LG Energy зареєструвала свій перший патент на хімію LMR у 2010 році. General Motors вела розробку LMR батарей з 2015 року.

Розробка обіцяє дешевші та легші батареї, здатні забезпечити запас ходу понад 400 миль (644 км) для електричних пікапів і SUV. Крім цього, очікується значне зниження вартості акумуляторного блоку порівняно з NMCA-батареями.

Наразі Chevrolet Silverado EV LT Extended Range 2025 модельного року із запасом ходу в 408 миль (657 км) коштує від $75 195. Нова технологія потенційно може істотно знизити ціну при збереженні (або навіть збільшенні) пробігу від однієї зарядки.

За матеріалами: gagadget.com
Ключові теги: LG
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,6854
 0,0561
0,13
EUR
1
47,8590
 0,0438
0,09

Курс обміну валют на сьогодні, 15:39
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2295  0,09 0,21 41,9005  0,17 0,41
EUR 47,5390  0,03 0,06 48,2925  0,02 0,05

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,6300  0,01 0,01 41,6500  0,00 0,01
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес