Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Китай заборонив публічні бета-тести автомобілів з автономним водінням

12:19 21.04.2025 |

Транспорт

 

Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT) обмежило рекламу і використання технологій допомоги водієві після смертельної аварії за участю Xiaomi SU7.

Автомобільні виробники відтепер зобов'язані вказувати рівень автоматизації системи згідно з класифікацією SAE - від 0 до 5. Рівень 0 означає повну відсутність автоматизації, а рівень 5 відповідає повністю автономному автомобілю. Наразі практично всі представлені на ринку системи відповідають тільки другому рівню (Level 2), включно з Tesla Full Self-Driving.

Сама класифікація SAE була розроблена для усунення плутанини, але більшість споживачів про неї не знає, а автовиробники рідко вказують рівень SAE в маркетингових матеріалах.

Окрім обмежень у рекламі, MIIT також заборонило використання функцій дистанційного виклику автомобіля, що дозволяють машині пересуватися без водія. Також відтепер заборонено відключати системи контролю водія, і встановлено нову вимогу: якщо протягом 60 секунд руки водія не виявлено на кермі, автомобіль зобов'язаний сповільнитися, зупинитися або ввімкнути аварійну сигналізацію.

Ще одне важливе нововведення - заборона на публічне тестування нових функцій ADAS (Advanced driver-assistance systems) так званими "першими користувачами" через оновлення програмного забезпечення. Крім того, влада рекомендує автовиробникам скоротити частоту випуску OTA-оновлень.

Нові обмеження було ухвалено лише за кілька тижнів після резонансної ДТП у Китаї, в якій загинули три людини. За повідомленнями, водій втратив контроль над електрокаром Xiaomi SU7 через кілька секунд після вимкнення напівавтоматичного режиму водіння.

Ці правила особливо стосуватимуться брендів, які активно розвивають і просувають технології автономного водіння, зокрема Huawei, Xpeng, Li Auto та Nio. Водночас, більш стримані в цьому питанні виробники можуть отримати конкурентну перевагу на тлі посилення регулювання.

За матеріалами: gagadget.com
Ключові теги: Китай
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,5945
 0,1239
0,30
EUR
1
47,0808
 0,0879
0,19

Курс обміну валют на вчора, 10:23
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,1321  0,03 0,08 41,7664  0,00 0,00
EUR 46,7839  0,14 0,31 47,6018  0,13 0,27

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5950  0,12 0,28 41,6100  0,12 0,28
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес