Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Перехід з дизеля на електрику: Stellantis представив рішення для конверсії фургонів

11:53 14.04.2025 |

Транспорт

Перехід з дизеля на електрику: Stellantis представив рішення для конверсії фургонів

 Citroen Jumpy перероблений з дизельного автомобіля на електромобіль

Компанія Stellantis у співпраці з французькою Qinomic розробила комплексне рішення для переобладнання легких комерційних автомобілів (LCV) з двигунами внутрішнього згоряння в повністю електричні транспортні засоби.

Запропонований варіант конверсії передбачає заміну понад 200 оригінальних компонентів. Потужність електродвигуна становить 100 кВт (136 к.с.). На вибір пропонується батарея ємністю 50 кВт-год або 75 кВт-год для запасу ходу 230 або 330 кілометрів. При використанні зарядного пристрою постійного струму потужністю 100 кВт перетворені транспортні засоби з акумулятором ємністю 50 кВт-год можна зарядити на 80 відсотків за пів години. LCV-моделям з більшою батареєю для цього буде потрібно 45 хвилин.

Демонтовані елементи, такі як двигун, коробка передач і вихлопна система, розбираються Gruau, виробником кузовів, що спеціалізується на комерційних автомобілях. Потім вони повертаються Stellantis, проходять дефектовку, за можливості відновлюються і потім повторно використовуються на фабриці Circular Economy Hub SUSTAINera в Мірафіорі недалеко від Турина.

Qinomic отримує нові електричні компоненти, включно з двигунами та акумуляторними батареями, безпосередньо від Stellantis. За інформацією видання L'Argus, для переведених на електротягу автомобілів Stellantis пропонує гарантію вісім років або 160 000 кілометрів пробігу.

Спочатку пропозиція з конверсії буде доступна у Франції для середньорозмірних моделей фургонів, таких як Fiat Scudo, Opel Vivaro, Peugeot Expert і Citroën Jumpy. Перейти з дизельного палива на електроенергію зможуть автомобілі, випущені після 2016 року.

Ціна переобладнання залишається доволі високою: переробка дизельного Citroën Jumpy на електричну версію компанією Qinomic коштує у Франції 33 000 євро без урахування ПДВ з батареєю на 75 кВт-год і 25 000 євро без ПДВ з батареєю на 50 кВт-год. Однак у Франції доступно кілька видів субсидій, які можна поєднати. Завдяки цьому фактична вартість переобладнання може знизитися до 10 000 євро (для батареї 50 кВт-год) або 18 000 євро (для 75 кВт-год). Це значно дешевше, ніж купівля нового ë-Jumpy XL з батареєю 75 кВт-год, який коштує 41 400 євро без ПДВ.

За матеріалами: gagadget.com
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,3825
 0,1673
0,41
EUR
1
47,0043
 0,1838
0,39

Курс обміну валют на вчора, 10:26
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,7504  0,14 0,34 41,4678  0,09 0,22
EUR 46,3500  0,24 0,53 47,2159  0,17 0,36

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,3767  0,21 0,50 41,3950  0,20 0,49
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес