Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Suzuki представила новий концепт eVX

11:14 18.01.2023 |

Транспорт

Suzuki представила новий концепт eVX
 

Концепт Suzuki eVX стане передвісником для серійного електричного кросовера, який запланований на 2025 рік.

Suzuki відстає від конкурентів у сегменті електромобілів, але, схоже, японська компанія нарешті працює над випуском свого першого серійного електромобіля. Він з'явиться лише у 2025 році, хоча тепер можна побачити, як він виглядатиме.

 

Suzuki представила концепт eVX під час Auto Expo 2023 в Делі (Індія), натякуючи на серійний електричний кросовер, який має вийти приблизно в середині десятиліття. 


Автовиробник не готовий оприлюднити всі подробиці концептуального автомобіля, але сказав, що він поєднує в собі «сильну ДНК Suzuki 4×4» з перевагами сучасних електромобілів.

 

Автомобіль має форму компактного позашляховика з миттєво впізнаваною передньою частиною, короткими звисами та м'язистими колісними арками, які створюють позашляховий вигляд збоку. 

eVX має 169 дюймів (4300 міліметрів) у довжину, 71 дюйм (1800 мм) у ширину та 63 дюйми (1600 мм) у висоту, що робить його трохи довшим і ширшим за Vitara, що продається на світових ринках.

 

Швидше за все, на підлозі знаходиться акумуляторна батарея на 60 кіловат-годин, яка повинна забезпечувати запас ходу до 342 миль (550 кілометрів) на одному заряді. Майте на увазі, що ці цифри вимірюються індійським стандартом MIDC, який, як правило, є оптимістичнішим за європейський стандарт WLTP і американський стандарт EPA. 

 

«Я радий представити eVX, наш перший глобальний стратегічний електромобіль. Для Suzuki Group вирішення проблеми глобального потепління є пріоритетом. Ми просуваємо низку глобальних заходів для зменшення викидів парникових газів. Suzuki продовжуватиме надавати цінну продукцію нашим клієнтам по всьому світу, оптимізуючи їх для того, як живуть і водять різні люди», - сказав Тосіхіро Сузукі, президент Suzuki, під час дебюту концепту, не вдаючись до додаткових технічних подробиць навколо eVX. 

Трохи раніше цього тижня Suzuki також оголосила про підписання угоди про спільні розробки з Inmotive (Канада). Обидві компанії працюватимуть над двошвидкісною трансмісією для електромобілів, яка використовуватиметься в майбутніх серійних електромобілях Suzuki. Метою фірми є потенційне розширення запасу ходу електромобіля завдяки підвищенню ефективності трансмісії. Чи буде ця нова коробка передач електрокара реалізована у серійній версії концепту eVX, ще невідомо. 

За матеріалами: motorcar.com.ua
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
36,5686
 0,0000
0,00
EUR
1
39,9859
 0,1865
0,46

Курс обміну валют на вчора, 10:29
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,7233  0,07 0,17 40,3867  0,11 0,27
EUR 42,7000  0,08 0,18 43,7460  0,16 0,37

Міжбанківський ринок на вчора, 11:38
  куп. uah % прод. uah %
USD 36,9325  0,00 0,00 36,9343  0,00 0,00
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес