Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

17:43 17.01.2023 |

Транспорт

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Японська марка Mazda представила гібридний MX-30 e-Skyactiv R-EV, який отримав роторний двигун для збільшення автономного кілометражу.

Приблизно через десять років після завершення виробництва RX-8 спеціальною версією Spirit R, Mazda офіційно повертає роторний двигун на Брюссельському автосалоні 2023 року.

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Проте заплутана назва «MX-30 e-Skyactiv R-EV» далеко не говорить про спортивний автомобіль, а його роторний двигун не розроблявся для підвищення потужності. Натомість він працює як подовжувач запасу ходу, завдяки чому кросовер подорожує значно далі, ніж звичайна електрична версія. 


830-кубовий бензиновий двигун із прямим уприскуванням має високий ступінь стиснення 11,9:1. Він розвиває 75 кінських сил (55 кіловат) при 4700 об/хв і 116 ньютон-метрів (86 фунт-фут) крутного моменту при 4000 об/хв, але насправді він не приводить в рух колеса.

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Як і в Nissan Qashqai e-Power, колеса приводяться в дію виключно від електродвигуна, у цьому випадку він видає 167 к.с. (125 кВт) і 260 Нм (191 фунт-фут) крутного моменту. 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

За відсутності механічного з'єднання з колесами, роторний двигун виконує функцію живлення генератора, який виробляє енергію для збільшення запасу ходу MX-30 до понад 600 кілометрів (373 миль). ДВЗ отримує необхідну енергію з 50-літрового бензинового баку, встановленого безпосередньо перед задньою віссю, а літій-іонний акумулятор ємністю 17,8 кВт-год встановлений у днищі. 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Mazda вважає, що власники будуть переважно використовувати автомобіль виключно як електрокар, оскільки вони вважають, що повністю електричного WLTP запасу 85 км (53 милі) у змішаному циклі має вистачити на день.

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Якщо говорити про батарею, то її повна зарядка від настінної зарядки потужністю 11 кВт займе 1 годину 40 хвилин. Перехід від 20 до 80 відсотків за допомогою підключення постійного струму (36 кВт) займе 25 хвилин. 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

MX-30 e-Skyactiv R-EV потребує 9,1 секунди для розгону від 0 до 100 км/год (62 милі/год), а швидкість обмежена електронікою на рівні 140 км/год (87 миль/год).

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Представлена гібридна версія з роторним двигуном стала важчою, як для компактного кросовера, й тепер маса автомобіля становить 1703 кілограми (3754 фунти). Незважаючи на це, Mazda рекламує надзвичайно низьке споживання пального лише 1 літр на 100 кілометрів (62 милі) у комбінованому циклі WLTP із відповідними викидами CO2 лише 21 г/км. 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Стартова ціна становить 35 990 євро в Німеччині, де модель початкового рівня коштує стільки ж, скільки і версія електромобіля. Доступно п'ять версій гібрида, включаючи Edition R за 45 040 євро. 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Слід зазначити, що Mazda не вперше оснащує MX-30 бензиновим двигуном. На деяких ринках, таких як Японія та Австралія, він продає кросовер із м'яким гібридом 2,0-літровим двигуном потужністю 153 к.с. і 200 Нм (147 фунт-фут). 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном
 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

 

Mazda представила кросовер MX-30 e-Skyactiv R-EV з роторним двигуном

За матеріалами: motorcar.com.ua
Ключові теги: Mazda
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
36,5686
 0,0000
0,00
EUR
1
39,9859
 0,1865
0,46

Курс обміну валют на вчора, 10:29
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,7233  0,07 0,17 40,3867  0,11 0,27
EUR 42,7000  0,08 0,18 43,7460  0,16 0,37

Міжбанківський ринок на вчора, 11:38
  куп. uah % прод. uah %
USD 36,9325  0,00 0,00 36,9343  0,00 0,00
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес