Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Росія так і не навчилася робити електроніку для своїх літаків

 

Російським авіабудівникам не вдалося створити аналоги іноземних підшипників і електронної компонентної бази для літаків.

Про це пише The Moscow Times.

"Наші підшипники навіть близько не стоять із тими, які потрібні нашій промисловості... Друга больова точка - електронна компонентна база", - цитує видання гендиректора "Аерокомпозиту" Анатолія Гайданського. Компанія розробляє деталі для російстких пасажирських лайнерів МС-21.

За словами Гайданського, через санкції та відсутність власних компетенцій російські виробники змушені вдаватися до допомоги "дружніх" країн. "Так, усередині ми використовуємо деяку кількість компонентів іноземних, але саме проектування систем, сертифікація - це все російське", - уточнив він.

Гайданський додав, що створення власного літака стало "великим викликом" для Росії, оскільки напрацювання радянського авіабудування було втрачено ще в 1990-ті роки, а самі технології пішли далеко вперед.

За його словами, поблеми в галузі посилюються кадровим дефіцитом - рівень підготовки інженерів за останні роки став нижчим.

У січні глава "Ростеха" Сергій Чемезов повідомив про шосте перенесення старту серійного виробництва літака МС-21 - цього разу на 2026 рік, нагадує The Moscow Times. При чому серійне виробництво росіяни збиралися запустити в 2016 році

У 2025-му конвеєр налагодити не вдасться, оскільки ще не було проведено всі сертифікаційні випробування.

Згідно з комплексною програмою розвитку авіагалузі до 2030 року, перші дев'ять МС-21 мали передати авіакомпаніям ще у вересні-грудні 2025 року. У 2026-му перевізники могли розраховувати на 31 літак, а всього до 2030 року включно їм обіцяли 270. Спочатку серійне виробництво МС-21 збиралися запустити в 2016 році.

"Розробкою "наступника" Ту-154 займається ПАТ "Яковлєв", що входить в Об'єднану авіабудівну корпорацію (ОАК, структура "Ростеха"). Спочатку лайнер створювали в міжнародній кооперації, однак після введення санкцій за вторгнення Росії в Україну іноземні партнери вийшли з проєкту, що призвело до необхідності імпортозаміщення систем і комплектуючих", - говориться у публікації.

"У грудні стало відомо, що план випуску двигунів для МС-21 було урізано. Нова версія передбачає, що у 2025 році буде вироблено сім ПД-14, а у 2026 році - 28, тоді як у попередній ці цифри були в рази вищими: 30 і 48 ПД-14 відповідно", - зазначає видання.

За матеріалами: Економічна правда
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4268
 0,0222
0,05
EUR
1
48,0758
 0,1211
0,25

Курс обміну валют на сьогодні, 10:22
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,1408  0,04 0,11 41,6754  0,06 0,13
EUR 48,0150  0,19 0,39 48,6904  0,20 0,40

Міжбанківський ринок на сьогодні, 15:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5100  0,13 0,31 41,5400  0,14 0,35
EUR 48,5900  - - 48,6200  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес