Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

США зробили перші кроки до мит на китайські судна, що заходять у порти країни

 

Адміністрація Трампа зробила кроки до введення мит на китайські судна, що заходять у порти США, що може змінити світові торговельні маршрути й загострити митну війну між США та Китаєм.

Про це повідомляє агентство Bloomberg.

Згідно з планом Управління торгового представника США усі китайські судна (побудовані в Китаї або якими володіють китайські компанії), що заходять до США, сплачуватимуть збір, розрахований за обсягом перевезеного вантажу, за кожен рейс окремо.

Цей крок є наслідком розслідування, яке ініціювала адміністрація Байдена, щоб визначити, чи становить китайське суднобудування загрозу національній безпеці США. Поряд із цим, мито накладається також на судна-автовози, побудовані за межами США, навіть якщо вони не китайські.

Через три роки також буде обмежено вхід до США для іноземних суден, що перевозять скраплений природний газ. Через пів року для китайських суден збір становитиме $50 за одну нетто-регістрову тонну (це обсяг комерційного простору судна) й поступово зростатиме протягом трьох років.

Китайські судна оцінюватимуться за нетто-тоннажем або кількістю контейнерів. Зібрані кошти підуть на відновлення американської суднобудівної галузі, яка вже давно зосередилась на військових замовленнях замість комерційного флоту.

У п'ятницю вранці акції азійських судноплавних компаній (окрім китайських) підскочили, тоді як китайські знизилися разом із ширшим ринком.

Цей варіант пропозиції відрізняється від початкового плану, який передбачав фіксований збір не менше $1 мільйона за кожен вхід судна до американського порту. Тепер пропонується розраховувати мито залежно від тоннажу.

Ще одна важлива зміна - збір стягуватимуть за кожен рейс, а не за кожен портовий захід, як раніше. Це важливо, адже судноплавні компанії побоювалися, що через початкову модель великі судна намагатимуться заходити лише до одного порту, що спричинило б затори.

Оператори суден можуть уникнути збору протягом трьох років, якщо доведуть, що замовили будівництво нового судна в США.

За матеріалами: Економічна правда
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4544
 0,1492
0,36
EUR
1
46,9637
 0,2231
0,47

Курс обміну валют на вчора, 11:06
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,0967  0,09 0,21 41,7671  0,10 0,23
EUR 46,7479  0,12 0,25 47,5375  0,16 0,33

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4500  0,14 0,34 41,4700  0,13 0,32
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес