Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Російські будівельники автодоріг очікують масові банкрутства у 2025 році

 

Російські компанії, що займаються будівництвом автомобільних доріг, можуть зіткнутися з масовими банкрутствами у 2025 році через скорочення кількості замовлень і збільшення ключової ставки Центробанку до 21%.

Про це йдеться в аналітичному огляді Національної асоціації інфраструктурних компаній (НАІК), пише РБК.

В організації зазначають, що з 2024 року спостерігається тенденція до значного зниження обсягів дорожньо-будівельних робіт, яка стане "особливо гострою" у 2025 році після здачі ділянок трас М-4 і М-12.

Зокрема, контракти на будівництво об'єктів на суму від 5 млрд руб. і вище вже було перенесено на наступні роки.

У результаті сукупна виручка компаній за підсумками поточного року впаде на 42,9% порівняно з 2022-м, а залишок законтрактованих робіт з 2024 до 2027 року знизиться з 54,9 до 10,2%.

Одночасно з цим по компаніям б'є збільшення витрат на будівельні матеріали, паливо, зарплати співробітникам (від початку 2023-го вони зросли на 45,1%), а також зростання боргового навантаження через підвищення ключової ставки і подорожчання лізингових договорів (на 54,6%). Усе це вже призвело до падіння рентабельності до 2,6-3,3%.

"Відсутність соціально значущих проєктів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг і мостів, що формують єдину опорну транспортну мережу країни, зміщення фінансування за об'єктами, які вже реалізуються, на один-три роки у поєднанні з високою ключовою ставкою та зростанням витрат призведуть до деградації галузі та негативних наслідків для економіки загалом", - наголосили в НАІК.

Зокрема, серед негативних наслідків для галузі в асоціації назвали втрату будівельними компаніями накопичених компетенцій, персоналу, техніки та розформування потужностей. Це, своєю чергою, призведе до зростання соціальної напруженості та неможливості оперативної мобілізації галузі в стислі строки в майбутньому.

За матеріалами: Економічна правда
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0195
 0,0716
0,17
EUR
1
43,7843
 0,3617
0,82

Курс обміну валют на вчора, 10:32
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,7038  0,06 0,14 42,3342  0,03 0,07
EUR 43,6808  0,22 0,50 44,4473  0,07 0,16

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,0600  0,10 0,24 42,0700  0,09 0,21
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес