Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Санкції працюють: Російський «Аерофлот» почав купувати старі літаки, щоб діставати з них запчастини

 

Російський національний авіаперевізник "Аерофлот" планує придбати у іншої російської авіагрупи "Волга-Днєпр" п'ять вантажних літаків Boeing 737-800BCF, щоб розібрати їх на запчастини, які компанія не може купувати легально через санкції.

Найбільша авіакомпанія РФ планує придбати старі борти віком 21-22 роки і вартістю від 1,4 млрд до 1,9 млрд рублів, пише російське видання "Коммерсант" із посиланням на джерела на місцевому ринку.

Початково ці літаки Boeing були пасажирськими, але пізніше їх переобладнали у вантажні. Формально вони належать компанії "Атран", яка входить до групи "Волга-Днєпр". Ці літаки припинили здійснювати польоти з березня 2022 року, після запровадження санкцій проти РФ у відповідь на вторгнення в Україну.

"Аерофлот" планує домовитися про переуступлення прав на лізинг цих літаків та укласти угоду страхового врегулювання із власником бортів - ірландською компанією AerCap.

Після цього "Аерофлот" передасть літаки своїй "дочці" - лоукостеру "Победа". Однак переобладнати вантажні літаки в пасажирські в умовах санкцій буде надто складно і "невиправдано дорого", стверджують співрозмовники видання. Тому "Аерофлот" просто зніме з них двигуни, стійки шасі, авіоніку та інші комплектуючі, які використають для ремонту пасажирських бортів.

Для російського авіаринку така угода може стати першою, зазначає "Комерсант". сторони не змогли погодити умови угоди.

Як повідомлялося, російські авіакомпанії почали втрачати літаки західних виробників унаслідок дії санкцій, які обмежили постачання в країну нових лайнерів і заборонили обслуговування наявних.

За даними Росавіації, з кінця жовтня 2023 року по 26 червня 2024 року кількість придатних для польотів авіалайнерів у парку 13 найбільших авіакомпаній РФ зменшилася на 3% - до 693 повітряних суден.

При цьому, наприкінці червня з офіційного сайту Росавіації зникли дані про кількість літаків у парку російських авіакомпаній.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9048
 0,0777
0,19
EUR
1
43,9581
 0,0438
0,10

Курс обміну валют на сьогодні, 10:19
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,6048  0,08 0,19 42,2292  0,11 0,25
EUR 43,5300  0,19 0,45 44,2820  0,13 0,29

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9300  0,05 0,11 41,9500  0,05 0,11
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес