Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Китайські автовиробники втрачають позиції в Європі. Реєстрації електромобілів впали вдвічі

 

Китайські автовиробники продали найменше електромобілів в Європі за останні 18 місяців, а кількість реєстрацій у серпні впала на 48% порівняно з минулим роком. Про це пише Bloomberg із посиланням на дані дослідницької компанії Dataforce.

Частка китайських брендів на європейському ринку скорочується другий місяць поспіль.

Британська марка MG, яка зараз є частиною китайської SAIC Motor, втратила першість в Європі на користь китайського конкурента BYD, згідно з даними Jato Dynamics, яка також відстежує автомобільний ринок.

Невизначеність, пов'язана з тимчасовими тарифами Європейського Союзу на імпорт електромобілів з Китаю, може частково пояснити падіння акцій MG на 65% у серпні. Її материнська компанія SAIC у липні була обкладена додатковим митом ЄС у розмірі 38% на електромобілі.

Китайський BYD, який є відносним новачком на європейському ринку, і далі робив успіхи в серпні, збільшивши кількість реєстрацій на 19% в річному обчисленні.

Ширше падіння попиту на електромобілі по всій Європі додало невизначеності автовиробникам. За перші вісім місяців року кількість реєстрацій впала на 5,5% в усьому регіоні після того, як такі великі ринки, як Німеччина, скасували стимули для покупців.

Водночас тенденції продажів електромобілів, імпортованих з Китаю, були нерівномірними після введення тарифів. Наприклад, у Великій Британії та Норвегії - країнах, які не пішли за прикладом ЄС, - кількість реєстрацій електромобілів у серпні зросла.

За даними Jato, серед західних брендів BMW, Mercedes-Benz Group та Renault зафіксували зниження реєстрацій у серпні на 50% і більше по всьому регіону.

Водночас популярний Volvo EX30 допоміг збільшити продажі материнської компанії шведської марки Zhejiang Geely Holding Group більш ніж удвічі. Tesla, яка імпортує деякі автомобілі до Європи з Китаю, зафіксувала зростання на 7%.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на 22.11.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на 22.11.24, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на 22.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес