Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Вартість нового російського літака для заміни легендарного АН-2 зросла втричі за 5 років

 

Вартість російського нового багатоцільового літака "Байкал" (ЛМС-901), який мав би замінити "кукурузник" АН-2, зросла з початкових 120 млн до 455 млн рублів за п'ять років.

При цьому розробка ще остаточно не завершена - перші п'ять літаків обіцяють передати для використання на Далекому Сході РФ лише у 2025 році, пише РБК із посиланням на листа російської Державної транспортної лізингової компанії (ДТЛК) потенційним покупцям.

Після цього вартість літака буде підвищуватися щороку ще на 4% і до 2032 року сягне 587 млн ​​рублів, йдеться у листі.

Російським авіакомпаніям пропонують взяти "Байкали" в лізинг на десять років. У 2025 році ставка фінансової оренди для одного літака становитиме 5,4 млн рублів на місяць.

У своєму листі російська ДТЛК поцікавилася у місцевих авіакомпаній, хто з них готовий замовити "Байкали" з урахуванням таких цін, а "у разі незацікавленості" через "високий розмір лізингового платежу" повідомити, яка ставка була б для них прийнятною.

Спочатку в умовах конкурсу на розробку такого літака в 2019 році було зазначено, що його ціна не повинна була перевищувати 120 млн рублів. Восени минулого року вона збільшилася до 178 млн рублів.

Коментуючи нову вартість у розмірі 455 млн рублів, у російському уряді пояснили, що вартість "Байкалу" скоригована "з урахуванням доопрацювання для експлуатації в умовах Далекого Сходу", а також заміни імпортних комплектуючих російськими аналогами. Зараз у "Байкалі" використовуються імпортні турбогвинтовий двигун, повітряний гвинт та різне бортове обладнання.

Виробником "Байкалу" є Уральський завод цивільної авіації (УЗГА). Представник підприємства заявив, що не бачить нічого екстраординарного у триразовому подорожчанні літака, оскільки "ескалація ціни - це загальносвітова практика в авіабудуванні".

Як повідомлялося, літак АН-2, відомий як "Кукурузник", був розроблений наприкінці 1940-х років в Україні конструкторським бюро "Антонова", його виробництво припинилося у 1980-х роках. У 2017-2018 роках "Антонов" планував відновити виробництво його оновленої версії АН-2-100.

В Росії теж планували модифікувати літак, змінивши назву ТВС-2МС. Однак спочатку виробник "Русавіапром" не зміг отримати сертифікат для його виробництва, а згодом уряд Росії відмовився фінансувати виробництво копій американських двигунів та гвинтів для цих літаків.

Натомість у РФ вирішили розробити МС-901 "Байкал". Літак буде оснащений одним турбогвинтовим двигуном та вміщуватиме дев'ять пасажирів або дві тонни вантажу. Він має літати на відстань до трьох тисяч кілометрів та експлуатуватися на ґрунтових злітно-посадкових смугах, а також використовувати лижне або поплавкове шасі.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на 22.11.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на 22.11.24, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на 22.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес