Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Путіну бракує грошей на війну: Російська влада різко підвищить податок на іномарки

 

Доступність автомобілів у Росії опустилася до історичного мінімуму, але влада хоче зробити їх ще дорожчими, щоб поповнити бюджет, підтримати російський автопром і стимулювати китайські концерни розвивати виробництво в Росії.

Так, із 1 жовтня в Росії планується підвищити утилізаційний збір на автомобілі - на 70-85%, а потім індексувати ще на 10-20% на рік до 2030 року, пише The Moscow Times із посиланням на проєкт ухвали російського уряду.

Цей збір сплачується з усіх машин, що ввозяться в країну, і залежить від їх віку і потужності двигуна: що вони більше - то вищий збір. Підвищення збору буде перекладене у ціни (принаймні більша його частина).

Підвищення утилізаційного збору торкнеться всіх типів автотехніки. На найпопулярнішу в масового споживача категорію нових легкових автомобілів - з двигуном від 1 до 2 літрів - утильзбір пропонується збільшити на 85%, з 300,6 тис. руб. до 556 тис. руб.

У 2030 році він зросте в 3,9 раза - до 1,17 млн ​​руб. Збір на автомобілі з двигунами 2-3 літри може з 1 жовтня зрости з 844,8 тис. до 1,56 млн руб., а на найпотужніші - з двигунами від 3,5 літра - з 1,2 млн до 2,2 млн руб. На автомобілі старше трьох років утильзбір буде ще вищим.

Ввезення імпортних авто у РФ ускладнять

Фізособи збережуть право ввозити автомобілі для особистого користування з двигуном до 3 літрів за пільговою ставкою - вона не підвищуватиметься.

Проте правила ввезення вже посилені - за цією ставкою можна ввезти лише один автомобіль на рік і потім ще 12 місяців його не можна передавати іншому власнику.

Крім того, значна частина автомобілів, що ввозяться через країни Євразійського Союзу - а це найлегший і найвигідніший шлях паралельного імпорту марок європейських, американських, корейських та китайських брендів, не підпадають під правила ввезення для особистого користування - а отже, за них потрібно платити утильзбір за повну ставку.

Удар по китайському ринку

Рік тому утільзбір уже підвищувався майже в чотири рази - з 1 серпня 2023 року. Тоді китайські компанії, які ще тільки завойовували російський ринок, взяли більшу частину тягаря на себе: так, китайці давали знижки, порівняні з розміром підвищення.

Наразі вони контролюють понад 50% ринку (а в червні на китайські бренди припало 63% проданих нових легкових автомобілів), і не факт, що вони поведуться, як рік тому.

Зазначається, що утильзбір, а також інші платежі на користь держави, роблять дешевий китайський автомобіль в Росії вдвічі дорожчим за його початкову ціну.

Раніше повідомлялося, що зростання цін на автомобілі й дефіцит машин західних брендів, що пішли з Росії, призвело до незвичайної ситуації: машини з віком стають дорожчими. Так, автомобілі, куплені новими кілька років тому, зараз можна продати дорожче за їхню початкову ціну.

Також повідомлялося, що росіяни стали частіше брати кредити під заставу транспортних засобів: за п'ять місяців 2024 року громадяни РФ заклали в банках 858,2 тис. автомобілів, мотоциклів та мопедів, що на 60% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

До того повідомлялося, що китайські бренди зайняли всі місця у п'ятірці найпопулярніших іномарок в Росії за підсумками 2023 року. Після виходу західних автовиробників з Росії частка китайських автомобілів у російському імпорті сягала 92%.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на 22.11.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на 22.11.24, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на 22.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес