Фінансові новини
- |
- 07.12.25
- |
- 08:27
- |
-
RSS - |
- мапа сайту
Авторизация
Українські автомобілі без обліку штрафуватимуть у Німеччині
10:37 05.03.2024 |

Українці, які з автомобілем перебувають у Німеччині більше року у статусі шукачів захисту від війни, мають до кінця березня поставити свої авто на облік і отримати німецькі номери. 31 березня спливає термін перехідних положень, які дозволяли українським біженцям у Німеччині більше року їздити на українських номерах. Як повідомили DW у міністерстві транспорту землі Північний Рейн-Вестфалія, яка нині головує у конференції земельних транспортних відомств, жодних запитів від земель на подовження перехідних положень і винятків для українських авто немає. "Це означає, що всі українські транспортні засоби, які більше року перебувають у Німеччині, відтоді мають бути поставлені на облік у Німеччині", - констатували у земельному міністерстві.
Керування автомобілем без німецької реєстрації понад рік є адміністративним правопорушенням, нагадують у федеральному міністерстві транспорту. "За це Ви отримаєте штраф", - попереджають у роз'ясненнях міністерства, оприлюднених торік після запровадження спецдозволів для українських авто, дія яких нині спливає. Відповідно до каталогу штрафів, пересування автомобілем без належної реєстрації тягне за собою грошове стягнення у 70 євро і один штрафний бал. За наявності 8 штрафних балів водія у Німеччині позбавляють водійського посвідчення.
Як поставити на облік чуже авто?
Як зазначили у міністерстві транспорту Північного Рейну-Вестфалії, попри необхідність негайно ставити авто на облік у Німеччині, невирішеними залишаються кілька питань, які досі ускладнюють перереєстрацію авто у деяких випадках. Наприклад, йдеться про українців, які приїхали до Німеччини на чужому автомобілі. Річ у тім, що при реєстрації автомобіля у Німеччині заявник має довести своє право розпоряджатися ним, надавши, наприклад, техпаспорт або інші документи.
"Такими доказами можуть слугувати, наприклад, угода купівлі-продажу, оригінал рахунку або квитанція митниці. Слід виходити з того, що чимало водіїв не зможуть довести своє право розпоряджатися автомобілем", - зазначили у земельному міністерстві. Відомство звернулося до федерального міністерства транспорту за роз'ясненнями, як діяти у таких випадках. "Федеральне міністерство транспорту повідомило, що якомога швидше надасть землям відповідний припис", - зазначили у мінтрансі землі Північний Рейн-Вестфалія, відповідаючи на запитання DW, коли можна очікувати уточнення цього питання.

А якщо провалений техогляд?
Ще одним проблемним питанням, щодо якого земельні транспортні відомства очікують роз'яснень федерального уряду, є доля українських автомобілів, які не зможуть пройти німецький техогляд. "Ми виходимо з того, що чимало українських транспортних засобів не відповідають європейським технічним приписам, наприклад, щодо граничного рівня викидів вихлопних газів. Такі автомобілі після завершення перехідного періоду зможуть брати участь у дорожньому русі у Німеччині лише за наявності спеціального дозволу", - йдеться у відповіді земельного міністерства. Хто і за яких умов після 31 березня зможе отримати такий спецдозвіл, має роз'яснити федеральний уряд.
Техогляд і "автоцивілка"
Німецький техогляд (Hauptuntersuchung) є передумовою реєстрації автомобіля. Крім технічного стану автомобіля, на практиці власники авто з України стикаються з труднощами при проходженні техогляду й через те, що їхні транспортні засоби були привезені, наприклад, з США, і не мають європейської сертифікації. На перехідний період, який спливає 31 березня, діяли приписи про спрощений техогляд для українських авто. Утім, як вирішуватиметься ця проблема надалі, поки що невідомо.
Крім техогляду для реєстрації авто, у Німеччині потрібно укласти німецьку "автоцивілку" і надати на підтвердження цього спеціальний код (EVB-Nummer - семизначна комбінація з цифр і літер). Вартість цієї страховки сильно коливається - залежно від марки і віку автомобіля, а також від водійського стажу без аварій. Чи враховувати водійський стаж з України, вирішує кожна страхова компанія окремо.
У середньому "автоцивілка" у Німеччині, за даними порталу Check24, коштує 400 євро на рік.
На період дії перехідних положень, до 31 березня, українці могли їздити з "зеленою картою" - міжнародним полісом страхування відповідальності. Такий поліс, за даними Союзу німецького страхового бізнесу (Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft e.V.), діє у Німеччині не більше року.
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :


У розмові взяли участь президент Франції Емманюель Макрон, канцлер
Німеччини Фрідріх Мерц, голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн та інші
лідери. 
Державна служба геології та надр України продала спеціальний дозвіл
на розробку Любинецької нафтогазової площі у Львівській області.
Верховна Рада не розглядатиме питання запровадження ПДВ для фізичних осіб-підприємців.
Європейська комісія в середу офіційно запропонувала внести Росію до
власного чорного списку країн з високим ризиком відмивання грошей і
фінансування терористичної діяльності.
Стабильное качество фарша — одно из ключевых условий для успешной кухни.
Независимо от формата заведения, будь то бистро или гастрономический
ресторан, консистенция, структура и свежесть мясной массы определяют
уровень блюда.
В Україні стартував оборонний збір на 1 млрд грн для захисту від "Шахедів". Про це повідомляє пресслужба Фонду Сергія Притули. Проєкт під назвою "Єдинозбір" проводиться фондом спільно з 412 бригадою Nemesis та Світовим Конґресом Українців.
Словенія планує виділити близько 43 мільйонів євро до кінця року на
закупівлю американського озброєння для потреб Сил оборони за програмою
PURL.
Уряд Норвегії вирішив замовити у Німеччині ще два додаткові підводні човни.
Швейцарія після відповідного рішення Ради ЄС теж схвалила оновлення
механізму щодо призупинення безвізового режиму для громадян третіх
країн.
Від початку своєї дії ініціатива PURL забезпечила близько 75% усіх ракет
для комплексів Patriot і близько 90% ракет для інших систем ППО, які
постачаються Україні.
Сполучені Штати вимагають від Європи взяти на себе більшість оборонних
можливостей НАТО, від розвідки до ракет, до 2027 року. Цей стислий
термін видався деяким європейським чиновникам нереалістичним.
Канцлер Німеччини Фрідріх Мерц відкинув передачу Сполученим Штатам
заморожених на території ЄС російських активів, що, за інформацією ЗМІ,
було предметом мирних переговорів, які просуває адміністрація Дональда
Трампа.
У листопаді 2025 року український ринок нових авто продовжив зміщуватися в бік електромобілів.
Соціологи зіткнулися з новим ризиком, оскільки великі мовні моделі (LLM)
здатні видавати себе за людей і проходити стандартні перевірки якості.
Понад третину нових легкових автомобілів, проданих у світі цього року, виготовлено в КНР.
Усі інші проєкти відходять на другий план заради покращення ChatGPT.
Функція працює лише між абонентами, які збережені одне в одного в контактах і використовують стандартний додаток для дзвінків.
Xiaomi EV продовжує стрімко нарощувати свої позиції на ринку електромобілів
Samsung офіційно показала свій перший потрійний складаний смартфон -
Galaxy TriFold. Модель стане доступною в Кореї 12 грудня, а згодом вийде
на ринки Китаю, Тайваню, Сінгапуру та ОАЕ. У першому кварталі 2026 року
смартфон також має з'явитись в США.