Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Катарські газовози поновили рух після паузи. Прямують до мису Доброї Надії

Катарські газовози поновили рух після паузи. Прямують до мису Доброї Надії

 

Катар змінив маршрут трьох газовозів, які прямували до Європи через Суецький канал, пише Bloomberg.

За даними відстеження суден, 16 січня Катар направив три LNG-танкери з Червоного моря у бік мису Доброї Надії на півдні Африки.

Два інші танкери, зокрема один, контрольований російським експортним проєктом "Ямал", відхилилися від північного входу до Суецького каналу пізно ввечері у понеділок. Вони чекали на вході в канал і, ймовірно, везли газ, призначений для Азії.

Порожній катарський танкер дорогою з Європи, який на вихідних зупинився у Червоному морі, тепер прямує до вузької Баб-ель-Мандебської протоки, місця більшості нападів хуситів.

Катар і Росія досі були останніми великими постачальниками зрідженого газу, які продовжували використовувати Суецький канал для скорочення транзиту в Європу. Найбільше скорочення рейсів через Червоне море спостерігається у газовозів: кількість суден скоротилася на 96% порівняно з місяцем раніше.

Хоча триваліші перевезення LNG призведуть до затримки танкерів і збільшення вартості фрахту, очікується, що вони не спричинять дефіциту в Європі, враховуючи високі запаси та низький промисловий попит там.

За даними компанії ICIS, основного референта газових цін у Європі, доставлення зрідженого газу з Катару до Великої Британії через Південну Африку займає близько 27 днів у порівнянні з 18 днями через Суецький канал.

Напередодні стало відомо, що Катар перестав посилати танкери через Баб-ель-Мандебську протоку після авіаударів західної коаліції по цілях хуситів у Ємені.

За даними Вloomberg, серед моря зупинилися щонайменше п'ять катарських газових танкерів: три - біля берегів Оману, один - у Червоному морі, ще один - у Середземному морі, біля Суецького каналу.

Хусити жодного разу не атакували танкери з газом, але з 12 січня США разом із союзниками почали використовувати авіацію для ударів по Ємену, і Катар, схоже, побоюється пов'язаних із цим ризиків.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на вчора
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9292
 0,0244
0,06
EUR
1
43,5770
 0,3811
0,87

Курс обміну валют на вчора, 10:15
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес