Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Росії довелося витратити $12 мільярдів на підтримку авіації через вплив санкцій на галузь, – Reuters

 

Росія виділила понад $12 млрд державних субсидій та кредитів для збереження свого авіаційного сектору. Західні санкції через вторгнення Москви в Україну перекрили постачання ключових запчастин та послуг з технічного обслуговування.

Про це пише Reuters.

Західні авіавиробники Airbus та Boeing у березні 2022 року припинили постачання послуг та запасних частин, а також припинили регулярне технічне обслуговування основного авіаперевізника "Аерофлот" та інших російських авіакомпаній.

За підрахунками Reuters, відтоді Росія витратила 1,09 трильйона рублів ($12,07 млрд) на підтримку галузі, включаючи виробництво літаків і фінансову допомогу авіакомпаніям.

Витрати майже вдвічі перевищують 547 млрд рублів виплат, здійснених у 2020-2021 роках, коли пандемія COVID-19 викликала різке скорочення авіаперевезень, і підкреслює масштаб зусиль Кремля щодо контролю над найважливішою галуззю.

"Наш авіапарк дуже перевантажений... літаками іноземного виробництва. До 2030 року ми плануємо виготовити понад 1000 літаків, власних літаків", - заявив минулого тижня президент Володимир Путін.

За даними швейцарського постачальника авіаційних даних ch-aviation, наразі російські авіакомпанії експлуатують 991 літак, у тому числі 405 російського виробництва.

Але лише 133 літаки Superjet вироблено державною компанією United Aircraft Corporation. Інші літаки російського виробництва - "Туполєв", "Яковлєв" та "Іллюшин" - рідко використовуються для комерційних рейсів.

У Міністерстві промисловості та торгівлі РФ заявило у відповідь Reuters, що підтримка авіабудування, як ключової галузі, буде збережена протягом наступних років.

Важливість надійної авіаіндустрії особливо важлива для Росії, як перевезення людей і товарів її величезної території, так підтримки тверджень Москви у тому, що санкції надали лише мінімальний вплив.

Оскільки через три місяці виборці підуть на виборчі дільниці, крах авіакомпанії може чинити репутаційний та електоральний тиск на Путіна, який знову балотується на пост президента.

Західні авіаційні аналітики кажуть, що інвестиції у кращому разі дозволять зберегти авіапарк, але сумніваються, що його літаки повернуться на західні ринки найближчим часом, навіть якщо війна проти України закінчиться. Це пов'язано з витратами та бюрократією, пов'язаними з відновленням парку, показниками безпеки та запчастинами.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4387
 0,1194
0,29
EUR
1
43,4733
 0,4806
1,12

Курс обміну валют на вчора, 11:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,0220  0,04 0,09 41,6804  0,04 0,11
EUR 43,0160  0,22 0,51 43,8380  0,17 0,38

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4100  0,11 0,28 41,4200  0,12 0,29
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес