Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Наслідки падіння рубля: Ціни на вживані автомобілі в Росії зросли за рік у півтора раза

 

Середня вартість вживаного автомобіля у Росії виросла до 1,57 млн рублів, за рік ціни збілишились на 45%.

Про це свідчать дані найбільшої російської платформи приватних оголошень "Авіто", повідомляє The Moscow Times.

Йдеться про вживані автомобілі та машини, які ввозять у Росії за схемами "сірого імпорту".

У жовтні 2022 року середня ціна автомобіля в оголошенні на майданчику становила близько 1,08 млн рублів.

Головною причиною підвищення цін експерти вказують падіння курсу рубля. Але якщо з минулої осені до липня середня ціна зростала на 20-30 тис. рублів на місяць, то з липня до жовтня вона щомісяця збільшувалась на 60-80 тисяч рублів.

Крім того, з 1 серпня ставки утилізаційного збору на автомобілі для юридичних осіб у Росії підвищилися в середньому в 2-3 рази. Для фізосіб тимчасово зберегли пільгові ставки, але обмежили кількість автомобілів, які можна завозити.

Однак наприкінці жовтня виявилося, що якщо росіяни ввозять іномарки з країн Євразійського економічного союзу (ЄАЕС), їм все-одно треба платити утилізаційний збір за комерційною ставкою. Таким чином, найпопулярніша схема постачання іномарок у Росії з початку війни - через країни ЄАЕС - виявилася невигідною для недорогих іномарок.

Як повідомлялося, водночас цю нішу займають китайські автомобілі. За підсумками восьми місяців 2023 року частка китайських автомобілів у російському імпорті досягла 92%.

Після початку повномасштабної війни Росії проти України всі світові автоконцерни зупинили виробництво в Росії. Згодом більшість із них продали активи та пішли з країни. Крім того, припинилися офіційні постачання нових авто. Китайські машини залишилися фактично єдиною альтернативою місцевим російським маркам, які також збирають з китайських комплектуючих.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4627
 0,2052
0,50
EUR
1
45,3457
 0,3668
0,82

Курс обміну валют на вчора, 10:18
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,7833  0,17 0,42 41,4392  0,20 0,49
EUR 44,4229  0,20 0,45 45,2717  0,27 0,61

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4500  0,24 0,58 41,5000  0,26 0,63
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес