Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Санкції працюють. У Росії обвалився випуск кораблів через відсутність деталей

 

У російського суднобудівного гіганта АТ "Об'єднана суднобудівна корпорація" (ОСК) закінчуються ключові деталі для двигунів. Це призводить до затримки або й припинення виробництва танкерів і океанських суден, необхідних країні для транспортування нафти та вантажів, пише The Wall Street Journal.

Керівники російських компаній кажуть, що суднобудівний сектор РФ зіткнувся з найбільшою проблемою з часів розпаду Радянського Союзу. Очікується, що протягом наступного року доведеться звільнити тисячі робітників на верфях і допоміжних виробництвах.

Державна компанія ОСК перебуває під санкціями з 2014 року, але її проблеми з отриманням обладнання та іноземних фахівців для встановлення деталей "набули системного характеру" після лютого 2022 року, заявив офіційний представник компанії.

Радник з питань інвестицій у Росії INFOline, сказав, що місцеві верфі торік поставили на 20% менше суден, ніж у 2021 році. ОСК будує 59 вантажних суден. Компанія поставила 17 кораблів у 2020 році та 16 у 2021-му, але торік виготовила лише чотири, бо гвинто-кермові колонки більше не постачаються з Німеччини, стверджують джерела агентства.

За словами керівників підприємств, для заміни імпорту виготовленими у РФ деталями знадобиться кілька років, а "перспективи імпортозаміщення туманні".

ОСК і ще одне держпідприємство - "Суднобудівний комплекс "Звезда"" - два найбільші заводи Росії за обсягом замовлень. Постійним клієнтом обох російських верфей є державний танкерний оператор "Совкомфлот", який також потрапив під санкції та був змушений продати більше третини свого флоту та перенести діяльність у Дубай.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,6010
 0,0975
0,23
EUR
1
43,8017
 0,1193
0,27

Курс обміну валют на сьогодні, 10:37
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,3185  0,19 0,46 41,8350  0,06 0,15
EUR 43,3962  0,13 0,31 44,1231  0,10 0,24

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,6100  0,13 0,30 41,6300  0,12 0,29
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес