Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

У квітні частка російського дизпального в імпорті Бразилії зросла до 53%

 

Очікується, що імпорт Бразилією дешевшого дизельного палива з росії різко зросте в квітні, склавши 53% від загального обсягу дизельного пального, що постачається в країну, порівняно з 0,2% рік тому, повідомило у вівторок агентство зі звітності про ціни на сировину Argus.

Оцінка враховувала очікувані постачання російського дизпального,яке привозять від 10 до 15 кораблів, повідомила Reuters фахівець з ринку ДП Argus Габріель Морейра на заході в Сан-Паулу.

«Важко конкурувати, російське дизельне пальне надходить нижче за відпускну ціну вітчизняних нафтопереробних заводів і за вартість продукту, імпортованого з інших країн», - сказала вона.

Дані, зібрані Argus, також вказують на те, що російський продукт відвойовує частку ринку в американського дизелю, на який традиційно припадає більша частина продукції, імпортованої Бразилією, яка закуповує близько 30% своїх потреб за кордоном.

Зі слів голови Бразильської асоціації імпортерів палива (Abicom) Серхіо Араухо, російське дизельне пальне надходить у Бразилію приблизно на $0,2-0,3 за галон дешевше, ніж імпорт з інших країн.

Він сказав, що росія розширює експорт дизельного пального в Бразилію в умовах заборони на російський продукт з боку Європи, основного покупця до того, як москва розпочала своє широкомасштабне вторгнення в Україну минулого року.

Бразилія не має обмежень на імпорт російського дизельного пального, незважаючи на широкі міжнародні санкції. Однак деякі компанії все ще уникають купувати російське паливо, побоюючись фінансових санкцій, пов'язаних із правилами відповідності.

Зі слів учасників семінару, бразильські регіональні дистриб'ютори палива, багато з яких менші, скористалися хорошими цінами на російський продукт для розширення імпорту.

Згідно з урядовими даними, зібраними Argus, 2022 року в імпорті ДП Бразилії все ще домінував продукт із США, який становив 57,2% ринку, тоді як росія мала лише 1%.

У першому кварталі цього року частка росії зросла до 13,2%, тоді як на США припадало 33,1% імпорту дизельного пального Бразилії.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,5345
 0,1025
0,26
EUR
1
42,3098
 0,0112
0,03

Курс обміну валют на сьогодні, 10:03
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3729  0,01 0,03 39,9288  0,00 0,00
EUR 42,1825  0,05 0,12 42,9621  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5300  0,10 0,26 39,5550  0,09 0,24
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес