Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Росія може втратити свій парк регіональних чеських літаків через санкції

 

Росія може втратити свій парк легких чеських літаків L-410, які використовуються на регіональних авіалініях.

Про це повідомила російська авіакомпанія СиЛА ("Сибірська легка авіація") за підсумками конференції експлуатантів L-410, пише РБК.

У протоколі за підсумками конференції йдеться, що існує реальна загроза зупинки польотів літаків L-410 у Росії, що "завдасть шкоди санітарним перевезенням, суттєво обмежить або повністю припинить авіасполучення між віддаленими пунктами країни".

У документі пояснюється, що на тлі європейських санкцій чеський завод Aircraft Industries проінформував російських перевізників, у парку яких є L-410, про неможливість виконання зобов'язань, пов'язаних із підтриманням льотної придатності літаків, постачанням комплектуючих та надання послуг з ремонту.

"Припинили взаємодію також організації, які забезпечують технічну підтримку основних компонентів літака - двигунів та повітряних гвинтів. Немає можливості ремонту імпортних комплектуючих", - сказано у протоколі.

Крім технічної підтримки з боку розробника, припинено й оновлення технічної документації, йдеться в повідомленні російської авіакомпанії. Щоб вирішити це питання "потрібний значний час і джерело фінансування", стверджують російські авіакомпанії.

За даними Росавіації станом на середину лютого, літаки L-410 у своєму парку мали десять авіакомпаній, сумарний парк становив майже 40 повітряних суден цього типу.

L-410 використовують перевізники в Архангельській, Магаданській, Іркутській, Оренбурзькій областях, Забайкальському, Камчатському, Красноярському та Хабаровському краях, Республіці Комі та інших регіонах.

У 2019 році до пандемійного року L-410 перевезли до Росії 112,5 тис. пасажирів, випливає з даних Транспортної клірингової палати.

Легкий двомоторний літак L-410 розробили в Чехії. Компанія-виробник L-410 Aircraft Industries до кінця квітня цього року належала російському власнику (у грудні 2018 року власником авіазаводу стало ТОВ "Остов", а до цього ним володіла Уральська гірничо-металургійна компанія). Однак потім її викупила чеська Omnipol.

Літак L-410 може перевозити до 19 пасажирів. Його використовують для регіональних перевезень, особливо для польотів у важкодоступні місця.

Наприкінці серпня на тлі санкцій регіональні авіакомпанії та підприємства провели конференцію щодо збереження літаків L-410 у робочому стані. Захід пройшов з ініціативи авіакомпанії СіЛА, серед інших учасників були Уральський завод цивільної авіації (УЗГА), Камчатське авіаційне підприємство, авіакомпанії "Красавіа", "Байкал Аеро", "2-й Архангельський об'єднаний авіазагін" та інші.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4912
 0,0692
0,17
EUR
1
45,1860
 0,0758
0,17

Курс обміну валют на вчора, 10:10
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2020  0,08 0,20 41,9328  0,13 0,32
EUR 44,9320  0,12 0,27 45,8752  0,09 0,19

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4150  0,01 0,01 41,4900  0,05 0,12
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес