Фінансові новини
- |
- 22.12.24
- |
- 12:46
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Росія може втратити свій парк регіональних чеських літаків через санкції
10:36 13.09.2022 |
Росія може втратити свій парк легких чеських літаків L-410, які використовуються на регіональних авіалініях.
Про це повідомила російська авіакомпанія СиЛА ("Сибірська легка авіація") за підсумками конференції експлуатантів L-410, пише РБК.
У протоколі за підсумками конференції йдеться, що існує реальна загроза зупинки польотів літаків L-410 у Росії, що "завдасть шкоди санітарним перевезенням, суттєво обмежить або повністю припинить авіасполучення між віддаленими пунктами країни".
У документі пояснюється, що на тлі європейських санкцій чеський завод Aircraft Industries проінформував російських перевізників, у парку яких є L-410, про неможливість виконання зобов'язань, пов'язаних із підтриманням льотної придатності літаків, постачанням комплектуючих та надання послуг з ремонту.
"Припинили взаємодію також організації, які забезпечують технічну підтримку основних компонентів літака - двигунів та повітряних гвинтів. Немає можливості ремонту імпортних комплектуючих", - сказано у протоколі.
Крім технічної підтримки з боку розробника, припинено й оновлення технічної документації, йдеться в повідомленні російської авіакомпанії. Щоб вирішити це питання "потрібний значний час і джерело фінансування", стверджують російські авіакомпанії.
За даними Росавіації станом на середину лютого, літаки L-410 у своєму парку мали десять авіакомпаній, сумарний парк становив майже 40 повітряних суден цього типу.
L-410 використовують перевізники в Архангельській, Магаданській, Іркутській, Оренбурзькій областях, Забайкальському, Камчатському, Красноярському та Хабаровському краях, Республіці Комі та інших регіонах.
У 2019 році до пандемійного року L-410 перевезли до Росії 112,5 тис. пасажирів, випливає з даних Транспортної клірингової палати.
Легкий двомоторний літак L-410 розробили в Чехії. Компанія-виробник L-410 Aircraft Industries до кінця квітня цього року належала російському власнику (у грудні 2018 року власником авіазаводу стало ТОВ "Остов", а до цього ним володіла Уральська гірничо-металургійна компанія). Однак потім її викупила чеська Omnipol.
Літак L-410 може перевозити до 19 пасажирів. Його використовують для регіональних перевезень, особливо для польотів у важкодоступні місця.
Наприкінці серпня на тлі санкцій регіональні авіакомпанії та підприємства провели конференцію щодо збереження літаків L-410 у робочому стані. Захід пройшов з ініціативи авіакомпанії СіЛА, серед інших учасників були Уральський завод цивільної авіації (УЗГА), Камчатське авіаційне підприємство, авіакомпанії "Красавіа", "Байкал Аеро", "2-й Архангельський об'єднаний авіазагін" та інші.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :