Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Все дорожчатиме. Поняття гарантії на автомобілі в Росії може зникнути

 

Микита Гудков, заступник головного редактора "За рулём", за підсумками конференції "Паралельний імпорт", на якій він поспілкувався з дилерами, постачальниками запчастин, а також незалежними експертами (а не з депутатами та міністрами) зробив такі висновки.

"Жодного паралельного імпорту нових автомобілів у виконанні юридичних осіб немає і в найближчому майбутньому не буде. Причини - надмірні перепони витіюватого законодавства, додаткове податкове навантаження порівняно з фізособами, відсутність провізних можливостей щодо доставки автомобілів у тисячах (а не сотнях) штук і ще по дрібниці.

Ввозити старі машини теж вигідніше і простіше на фізосіб - наприклад, їм можна везти автомобілі четвертого екокласу, а «юрикам» - мінімум п'ятого, які дорожчі. Але й це - звичайне приватне ввезення, навіть якщо на продаж - а ніякий не паралельний імпорт як системне явище".

Він зазначив, що в Росії немає «реальної сили чи організації, яка б відстоювала інтереси автомобілістів, які стрімко залишаються без автомобілів».

"Паралельний імпорт запчастин став можливим лише після 4 серпня, і поки що рано говорити - запрацює чи ні. Вже зникли рідкісні деталі для непопулярних автомобілів і не факт, що взагалі повернуться. Більшість постачальників хочуть працювати з Росією, але в різній формі причаїлися і чекають. Китай та Туреччина нас врятують, але не у всьому і не завжди".

Микита Гудков додав, що «все дорожчатиме», а «поняття гарантії на автомобілі де-факто може зникнути або стати продуктом страхових компаній. За додаткову плату".

За матеріалами: ixbt.com
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,3969
 0,1376
0,35
EUR
1
42,3359
 0,0261
0,06

Курс обміну валют на 03.05.24, 11:03
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3315  0,04 0,11 39,8738  0,05 0,14
EUR 42,1796  0,00 0,01 42,9208  0,04 0,10

Міжбанківський ринок на 03.05.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3800  0,15 0,38 39,4400  0,12 0,29
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес