Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Російських пілотів просять якнайменше користуватися гальмами. Це зменшить знос та продовжить ресурс

 

Як повідомляє Aviatorshina, російські авіакомпанії рекомендували пілотам поменше використовувати гальма при посадці та рулюванні, щоб зменшити знос і продовжити ресурс.

Компанія S7 Airlines рекомендувала пілотам літаків Airbus на пробігу застосовувати режим малого реверсу (REV IDLE) та не використовувати автоматичне гальмування (Autobrake), якщо стан та довжина злітно-посадкової смуги (ВПП) дозволяють це зробити.

«Уральські авіалінії» порадили пілотам виконувати посадку без застосування автоматичного гальмування тільки на довгих ЗПС, мінімізувати кількість натискань на гальмівні педалі, уникати інтенсивного гальмування, а на стоянці вимикати гальмо стоянки, переконавшись в установці колодок.

Авіакомпанія «Росія» рекомендувала пілотам уникати кермування із затиснутими гальмами, не прагнути звільнити ЗПС по найближчій «руліжці». При пробігу їм потрібно використовувати реверс тяги без затримки, щоб звести до мінімуму нагрівання та знос гальм, а також Autobrake відповідно до стану ЗПС. Це дозволить виключити створення надлишкового тиску в гальмах і сприятиме рівномірному розподілу зусиль по гальмівним пристроям.

У лоукостера «Перемога» знос гальм залежить від тривалості пробігу та гальмування, а не від кількості натискань, тому пілотам, навпаки, рекомендують вдаватися до інтенсивного гальмування (Autobrake 3) з використанням реверсу при штатних оборотах двигунів (Detent 2), щоб зменшити довжину пробігу .

Один із льотчиків «Аерофлоту» підтвердив, що компанія не випускала письмових рекомендацій, але усно попросила пілотів економніше використовувати гальма, а на довгих ЗПС «можна і без них».

Також рекомендації було надано і авіадиспетчерам, яких попросили робити збільшені інтервали на посадці, щоб літаки встигали звільняти ЗПС.

За матеріалами: ixbt.com
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,6015
 0,0687
0,17
EUR
1
42,4409
 0,0796
0,19

Курс обміну валют на сьогодні, 10:50
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3800  0,01 0,04 39,9436  0,05 0,12
EUR 42,2168  0,05 0,11 42,9988  0,04 0,08

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5900  0,11 0,28 39,6100  0,11 0,28
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес