Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Обвал європейських котирувань минулого тижня придавив ціни на дизель

Обвал європейських котирувань минулого тижня придавив ціни на дизель

 

На півдні цінник повернувся до позначки плюс-мінус 40 грн/л. Радощів особливо це не додало, бо рентабельність бізнесу сильно не змінилась.

Зниження нафти до $61 за барель призвело до зниження «дизельного» котирування у середньому на $31/т, або 1,30 грн/л, до $588-599/т.

Скорочення різниці між FOB Med і CIF Med до середніх за тиждень $12/т повернули привабливість імпорту баржами з Румунії. Своєю чергою просіли Греція з Туреччиною, звідки за 27 днів квітня сумарно було відвантажено 111 тис. т пального (проти 81,4 тис. т. з Румунії й Дунаю).

Судячи зі всього, щось трапилось у Туреччині, яка демонструє з початку квітня зростання у 3,6 раза, до 2,07 тис. т на добу. 80% ресурсу відправляв «сокарівський» Star Refinery, «підсанкційні» Tupras і Opet.

Знову донизу

На 2 травня діапазон цін на півдні звузився до 40-40,90 грн/л, але реальні продажі не перевищували 40,50 грн/л. До цієї позначки пропонували пальне «Анвітрейд», «Кворум-Нафта», «Ексон», «Дюваль компані», УНТК та ін..

Враховуючи робочий діапазон цін, премії до котирувань CIF Med на 1 травня становили $67-79/т, тоді як тижнем раніше - $45-50/т. Хоч премії й додали, але все одно їх вистачало тільки на покриття додаткових витрат, які обходяться близько $64-74/т залежно від напрямку.

«Через зниження надходжень дизелю у другій половині тижня продажі були більш-менш. Але загалом попит досить слабкий і до серпня вже не варто чекати якогось суттєвого зростання», - вважає один з імпортерів.

Як зазначали трейдери, минулого тижня основне споживання припадало на «перекупів». Аграрії, які вже засіяли основну частину земель, суттєво скоротили закупівлю.

На заході продажі ускладнюються різкою активізацією продавців угорського ресурсу, а також «суходільного» пального з Румунії.

Наприкінці минулого тижня у Чернівецькій області ціни стартували з 40,90-41,80 грн/л. На нижній межі пропонували друзі «Мартін Трейд» і УНТК. На ринку казали, що ресурс звідси «добиває» до Житомирської області.

У Львівській області, куди надходить частина залізничного ресурсу з Польщі, ЗПЕК пропонувала шведський дизель за 41,40 грн/л.

У Волинській, куди надходить основна частина ресурсу з заходу, ціни починалися від 41 грн/л («Мартін Трейд», УНТК). За 41,40 грн/л, знову ж таки, пропонував ЗПЕК.

З 21 по 27 квітня постачання з Польщі й Литви сумарно становило 54,5 тис. т, що на 13% більше, ніж тиждень тому. Надходження від поляків зросло на 19%, до одного з найбільших тижневих показників з початку року, 45,6 тис. т. З Литви, навпаки, скоротилося на 11%, до майже 9 тис. т.

Зазначимо, що Orlen Lietuva переглянув ціни на 5-11 травня з урахуванням падіння нафти, знизивши їх на $21/т, до $638-651/т.

На сході й у центрі країни все частіше лунають «скарги» на поведінку компанії «Тікич Енерджі», яка пропонує за безальтернативними цінами. Причини цього вбачаються у майже родинних зв'язках з AGTG - одним із найбільших імпортерів.

* * *

На початку тижня негода на Суліні, яку прогнозують метеорологи, може відтермінувати надходження дизелю, що втримає ціни від зменшення за збереження просідання зовнішнього ринку.

Загалом у травні трейдери не розраховують на покращення рентабельності ресурсу. Дисбаланс у постачанні дизелю й надалі створюватиме надлишкові пропозиції, які негативно впливатимуть на маржі. Загалом період травня й червня характеризується як сезон низького споживання.

«Зараз ситуація не про те, щоб заробляти, а про те, щоб мінімізувати збитки», - наголосив засновник компанії «Мартін Трейд» Володимир Порайко.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес