Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Ланцюжок постачання пального цьогоріч не зазнав суттєвих змін – Сергій Куюн

Ланцюжок постачання пального цьогоріч не зазнав суттєвих змін – Сергій Куюн

 

Структуру постачань світлих нафтопродуктів, яку було створено після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зазнала значних змін 2023 року.

Про це під час міжнародної конференції з питань розвитку українського ринку нафтопродуктів Petroleum & LPG Ukraine 2023 повідомив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

«2022 року повезли з усіх можливих напрямків. У 2023-му на ринку вже не було таких кардинальних змін, я б назвав це корекцією. Це зокрема видно зі зменшення частки постачань з різних екзотичних напрямків, які випали внаслідок втрати конкурентоспроможності у боротьбі з більш близькими джерелами», - розповів Куюн.

Експерт зазначив, що за 10 місяців 2023 року 24% від загального обсягу імпорту бензину припадає на Румунію, 22% - на Грецію і 21% - на Польщу.

«Зростання постачань з Греції не несе системного характеру. Це фрагментований сплеск, котрим завдячуємо ОККО і WOG, які, чекаючи на підняття акцизу, завезли значний обсяг бензину з цього напрямку», - додав він.

Щодо дизельного пального, зі слів Куюна, то на ринку зазначається баланс: 55% імпортного ресурсу постачається з півдня, решта 45% - з заходу. Після потрапляння окремих портів Болгарії у список базисів з додатковими перевірками дизпального доля постачань із цього напрямку зменшилась з 13% до 8%.

Ланцюжок постачання пального цьогоріч не зазнав суттєвих змін – Сергій Куюн

 

«Ринок скрапленого газу перебуває в пошуку», - прокоментував експерт ситуацію з LPG. Основним напрямком постачання скрапленого газу залишається захід, частка якого продовжує зростати.

У листопаді, з його слів, це були переважно постачання газу автомобільним транспортом, але після блокування чотирьох пунктів пропуску на польсько-українському кордоні захід зберіг свою першість завдяки залізничним постачанням.

«Основний вплив на напрямки постачання газу має санкційна політика держави. Конкурувати з газом з ноткою російського сліду було дуже важко. Але зараз усе змінюється. Не виключаю, що ринок газу ще буде себе шукати», - зазначив Сергій Куюн під час своєї доповіді.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2796
 0,0350
0,08
EUR
1
43,6532
 0,1855
0,43

Курс обміну валют на 15.11.24, 10:46
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9788  0,08 0,20 41,6023  0,08 0,18
EUR 43,3808  0,23 0,53 44,1500  0,26 0,58

Міжбанківський ринок на 15.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2625  0,01 0,02 41,3000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес