Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Україна побудувала новий ринок пального – експерт

 

У 2022 році Україна побудувала новий ринок пального, замінивши 100% джерел його постачання та змінивши транспортну логістику.

Про це написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн у Фейсбуці.

«Для ринку пального підсумок року один - ми побудували новий ринок. І саме завдяки цьому ми сьогодні з пальним й будемо з ним і надалі. Жодна країна світу не стикалась із майже миттєвою втратою 100% джерел постачання пального. Європа зараз вирішує питання заміщення десь 30%, десь 40% постачань, щоб позбутися залежності від російського палива. Ми замістили 100%», - зауважив експерт.

Куюн переконаний, що Україна першою розвернула усталені європейські потоки нафтопродуктів, фактично змусивши обертатися у зворотньому напрямку весь енергетичний ринок планети.

«Ми побачили пальне із Німеччини, Австрії та навіть далеких Нідерландів. Наші трейдери везуть нафтопродукти баржами Рейном та Дунаєм, опанували морські порти на півночі та півдні Європи. Змусили рухатись новими маршрутами європейські залізниці. Взагалі є думка, що саме українці, самі того не усвідомлюючи, відкрили друге дихання залізничним перевезенням у Європі», - зазначив експерт.

Директор «А-95» підкреслив, що Україна не просто змінила географію ринку поставок пального, але й створила новий ринок за транспортною логістикою, де значний відсоток припадає на автомобільний транспорт.

«Ніхто в Європі в це не вірив, але ми це зробили та отримали не тільки географічно диверсифікований ринок, але й принципово новий за транспортною логістикою, в якій 40% припадає на автомобільний транспорт. В умовах війни це єдина життєздатна модель», - додав експерт.

Провідну роль у цій перемозі відіграв український бізнес. Якщо паливні компанії були архітекторами нового ринку, то замовником були споживачі. Саме вони оплатили нову фантастичну логістику та нову інфраструктуру.

«Так, за їхні гроші парк бензовозів зріс у 4 рази, були придбані європейські цистерни, термінали, танкери. Альтернатива - це завжди дорого, але ми як ніхто інший тепер знаємо, скільки коштує дешеве пальне», - резюмував Куюн.

Як повідомлялося, одним із наслідків російської агресії навесні стала паливна криза в Україні. До війни значну частину потреб у бензинах і дизпаливі країна задовольняла за рахунок постачань із росії та білорусі. У 2021 році 62% дизпалива й 50% бензину надходило з рф та білорусі. Ще по 10% імпортували з Литви і морем.

За матеріалами: Укрінформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,6037
 0,0586
0,15
EUR
1
42,2789
 0,2227
0,53

Курс обміну валют на вчора, 11:01
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3431  0,06 0,15 39,8973  0,06 0,16
EUR 42,1069  0,13 0,31 42,8912  0,11 0,25

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5100  0,04 0,10 39,5500  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес