Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Слідом за фрахтом: трейдери збільшують премії на ДП

 

Обсяги пропозиції дизельного пального з північних і південних базисів Європи залишаються обмеженими. Сталий попит уже призвів до зростання послуг із перевезень, а зараз настала черга премій. Про це enkorr повідомили учасники ринку.

З польських терміналів, що розташовані на сході країни, автомобільні партії продавались за $1 140-1 185/т на умовах EXW. Це на $30-45 дешевше порівняно з минулим тижнем. Проте через високий попит з боку України трейдери збільшують обсяги премій на $30-40/т.

«Ціни у регіоні ARA дещо зменшилися, але через зростання премій здешевлення було незначним», - коментує представник польської компанії. Він додає, що у грудні премії можуть сягнути $160-180.

Імпортери також повідомляють, що наразі не всі польські постачальники в змозі оперативно відвантажувати ресурс через невеликі обсяги запасів.

На чорноморському напрямку також відчувається дефіцит дизельного пального.

«Вантажі йдуть, але цього замало», - вважає трейдер, що продає дизпальне на півдні України. Співрозмовник додає, що нестача продукта на морі може тривати 2-3 місяці. При цьому обсяги премій на зимовий дизель у портах поки що залишаються без змін і становлять $80-110.

У Болгарії цього тижня зафіксовано здешевлення дизпального через зменшення середземноморських котирувать. На терміналах в Русе автомобільні партії з терміновим відвантаженням продавались за $1 100-1 155/т. Але попри зниження цін обсяги пропозиції продукту обмежені.

Учасники ринку повідомляють, що обсяги премій на автомобільні партії продукту з формульним ціноутворенням загалом не змінилися й становлять $110-130, проте окремі компанії днями планують їх збільшити. Зі слів українських імпортерів, вони почали отримувати пропозиції на купівлю дизпального з Болгарії з премією у $150.

На поступове здорожчання продукту також впливає зростання тарифів на перевезення. Трейдери повідомляють про зростання фрахту, а також автоперевезень.

«Іноземні водії, яких ми довго вмовляли почати їхати в Україну, почали відмовлятися через побоювання нових ракетних атак. Звичайно, поїдуть, але це вже буде дорожче», - вважає один із трейдерів. 

 

ТЕГИ

Курс НБУ на 20.12.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9292
 0,0244
0,06
EUR
1
43,5770
 0,3811
0,87

Курс обміну валют на 20.12.24, 10:15
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на 20.12.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес