Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Закон «Про рекламу» пройшов перше читання у Раді

16:43 11.03.2025 |

Право

 

Верховна Рада підтримала в першому читанні законопроєкт про внесення змін до Закону України «Про рекламу» та інших законів України.

Про це повідомив народний депутат із парламентської фракції «Голос» Ярослав Железняк у Телеграмі, передає Укрінформ.

Законодавча ініціатива була підтримана 233 голосами народних депутатів.

Метою законопроєкту є удосконалення системи правових норм, спрямованих на регулювання правовідносин у сфері реклами з урахуванням правозастосовчої практики та з урахуванням змін ринку, спричинених стрімким зростанням сегменту цифрової реклами, а також розвитком цифрових технологій, зокрема штучного інтелекту.

Пропонується узгодити положення Закону «Про рекламу» щодо недопущення дискримінаційної реклами. До критеріїв пропонується додати гендерну ідентичність та сексуальну орієнтацію.

Також документом пропонується, щоб розміщені на замовлення матеріали з висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування мали містити відомості про те, що матеріал був розміщений на підставі договору між розповсюджувачем інформації та відповідним замовником.

Водночас проєктом закону пропонується заборонити неправомірне використання діпфейків у рекламі, а також визначити порядок спільного та саморегулювання щодо відповідального використання систем штучного інтелекту в рекламі. Пропонується заборонити використання персональних даних осіб без їхньої згоди, зокрема в разі генерації голосу чи зображень.

Також законотворці пропонують систематизувати обмеження щодо реклами та щодо прямої реклами алкогольних напоїв, торговельних марок, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, заборонити рекламу щодо цього, спрямовану на неповнолітніх.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес