Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

ВР змінила закон про рекламу відповідно до вимог Єврокомісії для вступу України до ЄС

19:19 30.05.2023 |

Право

 

Верховна Рада імплементувала положення acquis Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами відповідно до рекомендацій Єврокомісії, необхідних Україні для початку переговорів про вступ до ЄС.

За відповідний законопроєкт №9206 про внесення змін до закону "Про рекламу" у другому читанні та в цілому проголосували 298 народних депутатів на пленарному засіданні Верховної Ради у вівторок, повідомляє сайт парламенту.

Документ спрямований на оновлення закону "Про рекламу" в частині його гармонізації з Директивою про аудіовізуальні медіапослуги, реалізації принципу технологічної нейтральності, забезпечення повного та належного захисту інтересів споживачів, а також захисту рекламного ринку України від негативного впливу ззовні, передусім - через несумлінні практики поширення в Україні реклами з боку іноземних суб'єктів, пов'язаних із державою-агресором.

Законопроєкт, зокрема, запроваджує нові терміни ("користувацький контент", "продакт-плейсмент"), уточнює поняття "реклама" та її форми, встановлює критерії, згідно з якими реклама потрапляє під юрисдикцію України.

Згідно з законопроєктом, можуть бути звужені вимоги щодо обов'язковості оплати розповсюдження реклами на території України (вона стосуватиметься лише аудіовізуальних медіа та з непоширенням таких вимог на рекламу мовників країн ЄС офіційними мовами ЄС).

Законопроєкт передбачає саморегулювання та співрегулювання у сфері реклами шляхом ухвалення кодексів (правил) створення та розповсюдження реклами, зокрема реклами алкогольних напоїв.

Проєкт закону також розширює заборону на розміщення в рекламі тверджень або зображень, що є дискримінаційними або розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість щодо окремих осіб або груп осіб за такими ознаками, як вік, етнічна приналежність, сексуальна орієнтація, інвалідність.

Законопроєкт також збільшує до 20% квоту реклами (розраховується не погодинно, а для часових проміжків з 6:00 до 18:00 і з 18:00 до 24:00) у лінійних аудіо- та аудіовізуальних медіа.

Крім того, передбачається можливість спрощення правил переривання реклами трансляції фільмів (за винятком документальних і серіалів), програм новин і програм для дітей (не частіше ніж один раз кожні 30 хвилин). Під час трансляції програм, що складаються з автономних частин або спортивних подій, реклама розміщується в перервах між їхніми частинами.

Водночас забороняється обробляти персональні дані дітей для прямого маркетингу та профілювання, передбачено запровадження регулювання реклами на платформах загального доступу, зокрема обов'язковість маркування реклами, а також відповідності законодавству про рекламу.

Під час голосування за законопроєкт №9206 народні депутати вилучили з нього поправки, що мали заборонити рекламну викладку сигарет у місцях роздрібної торгівлі, а також відхилили поправки, які могли послабити заборону на рекламу алкоголю на телебаченні та радіо, повідомив у телеграмі народний депутат Ярослав Железняк (партія "Голос").

Як повідомлялося, Європейська Бізнес Асоціація та Американська торговельна палата зверталися з відповідною вимогою до парламенту, мотивуючи прохання можливим зростанням тіньового ринку акцизних товарів.

Документ передбачає вилучення з національного законодавства архаїчних норм, спрощення вимог до реклами послуг, що надаються з використанням електронних комунікацій, уточнення регулювання соціальної реклами.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,7206
 0,1688
0,43
EUR
1
42,8148
 0,3836
0,90

Курс обміну валют на 10.05.24, 10:53
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,4328  0,13 0,34 39,9820  0,14 0,36
EUR 42,3788  0,16 0,39 43,1064  0,15 0,35

Міжбанківський ринок на 10.05.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,8100  0,29 0,73 39,8350  0,30 0,75
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес