Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Тарифи на перевезення СПГ впали через низький попит

 

Падіння тарифів на транспортування СПГ почалося наприкінці листопада, але прискорилося цього тижня, коли ціни в тихоокеанському басейні впали нижче за $100 тис. на день уперше з серпня, свідчать дані Spark Commodities. Ставки в Атлантичному басейні також падають, знизившись на 16% з минулого тижня.

Падіння частково пов'язане зі зниженням попиту на СПГ - і судна для його перевезення - через м'яку погоду. Зі слів головного виконавчого директора Spark Тіма Мендельсона, також немає значного розриву в цінах між регіонами споживання, що означає, що ринки залишаються сегментованими.

Здешевшання фрахту стало полегшенням для вантажовідправників, які вирушають у тривалі подорожі навколо Африки після того, як бойовики Хуси посилили свої напади на судна в Червоному морі, життєво важливому водному шляху для торгівлі Схід-Захід. Плавання через мис Доброї Надії може збільшити подорожі на два тижні, прив'язуючи судна й потенційно призводячи до жорсткішого ринку судноплавства.

«Поточна відсутність попиту й обмежені арбітражні можливості сприяли збільшенню доступності суден, що чинить тиск на спотові ставки, - йдеться у тижневій записці shipbroker Fearnleys A/S у середу. - Ціни на СПГ також знизилися, головним чином через великі запаси, незважаючи на зниження температури в регіоні Північної Азії».

На цей час у торгівлі СПГ паливо з США зазвичай потрапляє в Європу, тоді як азійські покупці в основному отримують його від ближчих виробників, таких як Катар чи Австралія. Це означає, що багатьом суднам не довелося пропливати через Суецький канал або Панамський канал, який постраждав від посухи і перевантажений.

Правда, переспрямування вантажів - ще на початку - і підвищені ризики подальших атак можуть призвести до тимчасового зростання тонно-миль, що може створити додатковий попит на доставку, вважає Фернлі.

Таким чином, якщо попит на СПГ в Азії різко зросте, що призведе до зростання цін, «це може спрямувати американські вантажі до Азії, і в цьому разі ситуація в Суецькому каналі може значно більше вплинути на ціни на вантажоперевезення», - сказав Мендельсон із Spark.

«Останні кілька років показали, що існує ризик потрясінь цін на вантажоперевезення з боку пропозиції, - додав він. - Відсутність підвищення тарифів на фрахт сьогодні не обов'язково вірна ознака стабільності цін найближчими тижнями».

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4912
 0,0692
0,17
EUR
1
45,1860
 0,0758
0,17

Курс обміну валют на вчора, 10:10
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2020  0,08 0,20 41,9328  0,13 0,32
EUR 44,9320  0,12 0,27 45,8752  0,09 0,19

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4150  0,01 0,01 41,4900  0,05 0,12
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес