Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Надходження від ЄСВ зросли на 19,1%

12:43 12.11.2026 |

Економіка

За дев'ять місяців українці сплатили понад 640 мільярдів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що на 19,1% більше минулорічних показників.

Про це повідомляє Державна податкова служба.

За січень - жовтень 2026 року платники перерахували до фондів соціального страхування понад 640 млрд грн єдиного внеску. Порівняно з відповідними періодом минулого року це на 102,7 млрд грн більше (19,1%).

"Саме завдяки цим надходженням фінансуються пенсійні виплати, допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю та інші передбачені законодавством соціальні гарантії", - зазначають у податковій.

Водночас законодавство передбачає спеціальні умови сплати внеску для роботодавців, які забезпечують працевлаштування людей з інвалідністю, нагадують у відомстві.

Такий механізм покликаний підтримувати інклюзивну зайнятість і заохочувати підприємства створювати рівні можливості на ринку праці.

Зокрема, для окремих категорій роботодавців встановлено пільгові ставки внеску: 8,41% для роботодавців, які працевлаштовують осіб з інвалідністю.

Пільгова ставка 5,5% передбачена для підприємств, де кількість працівників з інвалідністю становить щонайменше 50% від загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці;

Ставка 5,3% діє для підприємств та організацій УТОГ і УТОС за умови виконання відповідних вимог щодо чисельності працівників з інвалідністю та фонду оплати їхньої праці.

Окремі пільги передбачені й для самозайнятих осіб. Так, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також члени фермерських господарств можуть не сплачувати єдиний внесок за себе, якщо мають статус особи з інвалідністю та отримують пенсію або державну соціальну допомогу.

Такі механізми дозволяють роботодавцям і самозайнятим особам зменшити фінансове навантаження та водночас забезпечити виконання своїх зобов'язань відповідно до вимог законодавства, зазначили у податковій службі.

За матеріалами: Економічна правда
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
45,3222
 0,1791
0,39
EUR
1
50,4823
 0,5972
1,17

Курс обміну валют на сьогодні, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 45,3182  0,06 0,12 45,9636  0,06 0,12
EUR 50,4136  0,26 0,51 51,2968  0,28 0,55

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:45
  куп. uah % прод. uah %
USD 45,3500  0,08 0,17 45,3800  0,05 0,12
EUR 50,3203  0,11 0,22 50,3354  0,09 0,18

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес