Фінансові новини
- |
- 21.12.24
- |
- 16:23
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Портрет покупця первинної нерухомості в умовах війни – експертиза від групи компаній DIM
18:09 03.08.2024 |
Під час війни український ринок первинної нерухомості зазнав суттєвих змін. Експерти відзначають нові тенденції в поведінці покупців та зміщення пріоритетів при виборі житла. Однак, загальний портрет покупця первинної нерухомості залишається умовно поділеним на кілька категорій, що залежать від фінансових можливостей, професійної діяльності та індивідуальних потреб.
Олександр Полторак, бренд-менеджер групи компаній DIM, звертає увагу на те, що покупці стали більш вимогливими до якості будівництва та термінів реалізації проектів.
«Зараз покупці обирають майже готові об'єкти, часто це переселенці, які починають нове життя, - зазначає Полторак. - Вони прискіпливо оцінюють будівельні стандарти та фінансові умови, що дозволяє забезпечити стабільний попит».
Експерт зазначає, що війна суттєво змінила поведінку покупців у сегменті бізнес-класу. Якщо до війни інвестори активно вкладали кошти на ранніх етапах будівництва, то зараз більшість людей обирають житло на фінальних стадіях або вже готове.
Наш покупець сьогодні - це людина, яка вже має власне житло. Багато угод відбувається з постійними клієнтами або за рекомендацією від них. Клієнти шукають вигідні умови, часто користуються акціями та розтермінуванням, навіть маючи повну суму для оплати.
Цей підхід відображає обережність покупців у нестабільний період, коли довіра до проекту та готовність забудовника завершити об'єкт грають вирішальну роль.
За словами експерта, близько 65% покупців у проектах компанії - сім'ї віком від 25 до 45 років, які представляють столичний середній клас. Серед них чимало IT-спеціалістів, топів компаній, юристів, представників бізнесу.
Близько 15% покупців це інвестори, що розглядають нерухомість як спосіб зберегти чи примножити свої статки.
Однак, поведінка клієнтів під час війни змінилася: якщо раніше угоди закривалися за кілька тижнів, то тепер процес може тривати від місяця до півроку. На рішення покупців суттєво впливає інформаційний фон та частота обстрілів столиці.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :