Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Морський експорт буде більшим, якщо вдасться забезпечити страхування, - GMK Center

22:49 16.02.2024 |

Економіка

 

Півроку роботи морського коридору засвідчили, що українські експортери АПК і ГМК цілком можуть розраховувати на швидке відправлення вантажів через порти "Великої Одеси". Водночас проблемою є обмежена пропускна здатність залізничної та припортової інфраструктури, а також страхування.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на GMK Center.

"Наразі українські морські порти завантажені не на повну потужність і здатні збільшити експортну перевалку, ключовими проблемами залишається безпека і збільшення пропускної здатності залізничної інфраструктури. Також важливим є розширення використання механізму страхування вантажоперевезень морським коридором", - йдеться у матеріалі.

Попри ракетну небезпеку, обсяги експорту морським коридором більшають. І це відразу проявило проблему з пропускною спроможністю УЗ: на залізничних станціях біля портів "Одеса" і "Чорноморськ" затор з вагонів у листопаді-грудні минулого року варіювався в діапазоні 1,5-2,7 тис. і 2,6-3,6 тис. од. відповідно. Час очікування вагонів на вивантаження становив у середньому 5-7 днів, вказують аналітики.

"Накопичення вагонів на припортових станціях було спричинене обмеженою пропускною спроможністю інфраструктури УЗ та, як наслідок, перевантаженістю спрямування на морпорти. Крім того, під час повітряної тривоги перевалка вантажів суден припиняється, тому тривалість завантаження в середньому виросла на 30%", - пояснюють у GMK Center.

Питання з страхуванням також тільки почало вирішуватися, вказують у Центрі: тільки в останні дні січня серед усіх суден, що рухаються до портів Великої Одеси, було судно, яке було застраховане від військових ризиків завдяки страховці UNITY, створеній українським урядом разом із пулом страхових компаній на чолі з Ascot.

"Вартість страховки склала 0,75% вартості судна. Ще понад десяток заявок на отримання страховки перебувають у роботі. Нормалізація страхового ринку в торгівлі є наріжним елементом відновлення експорту продукції з доданою вартістю. Тому для нас так важливо, що страхування стає доступнішим і вже фактично використовується для експорту української продукції", - цитує видання Юлію Свириденко, першого віцепрем'єр-міністра, міністра економіки України.

За матеріалами: РБК-Україна
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9910
 0,1149
0,27
EUR
1
43,6454
 0,1340
0,31

Курс обміну валют на сьогодні, 10:10
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5962  0,08 0,20 42,2854  0,11 0,27
EUR 43,4685  0,16 0,37 44,2804  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,13 0,31 41,9900  0,12 0,29
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес