Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Ахметов виграв суд щодо підвищення вантажних тарифів Укрзалізниці

 

Київський окружний адміністративний суд визнав нечинним наказ Міністерства інфраструктури №586 від 29 жовтня 2021 року про підвищення тарифів на перевезення групи вантажів першого тарифного класу (руда, вугілля, цемент) на 9% з 1 січня 2022 року. Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

Рішення поки що не набрало чинності. Компанія вважає, що скасування наказу загрожуватиме їй банкрутством, й подала апеляцію.

"Суд вийшов за межі своїх повноважень та оцінював доцільність зміни вартості тарифів, а не відповідність такого рішення органу державної влади законодавчим актам. Фактично суд перебрав на себе повноваження Міністерства інфраструктури та інших органів, які погоджували відповідний наказ та визначили його доцільність, обґрунтованість та правомірність - Міністерства економіки, Міністерства фінансів, Державної регуляторної служби та Міністерства юстиції. Укрзалізниця вважає такі дії неприпустимими та оскаржить це рішення суду", - повідомила компанія.

Вона розказала, що це не єдина подібна справа.

Ще дві розглядаються іншими судами адміністративної юрисдикції.

"Приватні компанії, що входять до великої промислової групи, використовуючи суди намагаються анулювати зміни до тарифів на вантажні перевезення, які були узгоджені та запроваджені ще у 2021-2022 роках. Під час повномасштабного вторгнення такі дії можуть призвести до критичних наслідків для економіки та обороноздатності країни", - сказано в повідомленні УЗ.

Рішення КОАС було ухвалене за позовом ДТЕК Західенерго Ріната Ахметова.

У 2021 році голова правління УЗ Олександр Камишін (зараз - міністр з питань стратегічних галузей промисловості) казав, що підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення з 2022 року принесе компанії 12,3 млрд грн доходу, з яких 5 млрд грн повинна була заплатити група компаній СКМ Ріната Ахметова.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2796
 0,0350
0,08
EUR
1
43,6532
 0,1855
0,43

Курс обміну валют на вчора, 10:46
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9788  0,08 0,20 41,6023  0,08 0,18
EUR 43,3808  0,23 0,53 44,1500  0,26 0,58

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2625  0,01 0,02 41,3000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес